Jahapp då var detta över. Mycket fina bilar på dragway och crusingen. Men det var inte så mycket bilar på crusingen igår. Tycker att det var fler bilar den 2a maj. Om det finns någon som tog några fina bilder så lägg gärna upp dom här.
Tyckte det var dåligt med bilar på EDPS i år, väldigt lite. Tråkigt med tanke på att vi inte kan ta del av många sådana här träffar i Norrland. Blir även lika förvånad varje gång jag går på parkeringen mot strippen och ser en massa fina bilar på utsidan (bl.a. en Acura NSX stod tydligen där ute) när de borde stå på insidan. Sen var det väldigt synd med vädret, trevligt med hagel i juni...
Var inte på cruisingen, drog tillbaka till Skellefteå och kikade på vackra klassiker istället.
Jag var där med audin:) vi drog hem vid 10tiden pga av att jag bor 36mil bort så
Var du och snurrade nått i lule också? Har för mig att jag såg din bil. Den är ju rätt ovanlig med den lacken.
Var på EDPS, trist att vädret inte levererade rätt. Optimist som man är var jag nog den enda som kallade runt i shorts kul ändå och se lite bilar. Hade tänkt fara tillbaks på kvällen också men fick förhinder
Senast redigerat av S-t-r-a-n-D (8 juni 2009)
Audi A4 2.0TDI Quattro '08 || Arctic Cat M800 SnoPro '13
jag var där fick en hel del foton och även en del videor men fick inte med tider och slutet på recen men fick med dom flesta grymma iaf men det var jävligt synd med vädret förstörde värkligen allt=( var inte på crusingen kändes inte som att så många skulle gå på den jag var där till 4- halv 5 och då var det inte direkt fint väder så vi drog hemmåt
Jag var där med audin:) vi drog hem vid 10tiden pga av att jag bor 36mil bort så
Var du och snurrade nått i lule också? Har för mig att jag såg din bil. Den är ju rätt ovanlig med den lacken.
Var på EDPS, trist att vädret inte levererade rätt. Optimist som man är var jag nog den enda som kallade runt i shorts kul ändå och se lite bilar. Hade tänkt fara tillbaks på kvällen också men fick förhinder
Jo hade chaffis på bilen hela dagen, vi åkte en och tankade i Luleå så tog vi ett varv och begav oss mot vintern
Jag var där och körde, förjävla trist att det inte kunde vara samma väder som förra helgen! När man väl började vara varm i kläderna kom första regnet och då blev det snorhalkigt på banan med mina gatdäck
jag var där fick en hel del foton och även en del videor men fick inte med tider och slutet på recen men fick med dom flesta grymma iaf men det var jävligt synd med vädret förstörde värkligen allt=( var inte på crusingen kändes inte som att så många skulle gå på den jag var där till 4- halv 5 och då var det inte direkt fint väder så vi drog hemmåt
Den är jag intresserad av att se, hojjta till när du får upp den! (alternativt om du vill skicka den)
Mvh Jocke
jag kan försöka lägga upp den men om jag inte kan det så kan jag nog skicka den till dig men bilden e lite darrig var ju inte så varmt och fick inte med tiderna