Oj, den här tråden hade jag nog totalt glömt bort.. Kan ha varit för att det inte verkade så intressant här men. Iaf dags för en liten uppdatering!
Q-less, ja det är ju lite speciellt.. hehe
Ja, elen och så är löst nu så, vill inte tänka mer på det.. Du kommer väl kanske inte läsa det här men
Bilen har varit ute på vägarna iaf! Helt lagligt till och med.. Med andra ord har den blivit besiktigad, efter lite strul i somras gick det vägen..
Men projektet är ju långt ifrån klart för det.
Innan första besiktningen/mellan första och andra.. OBS: Inte dessa hjul som används, användes bara vid besiktning!
Nya bromsok så blir det ju lite bättre!
Samma dag som den gick igenom
Några bilder från första tvätten på ett bra tag..
Långt ifrån en skönhet..
Åkte ca 20 mil med den i somras, mer hanns tyvärr inte med.. Svårt när man inte har körkort själv!
Gick hyfsat smärtfritt dock, bara att den tappade laddning ~5mil hemifrån, men men, kom hem gjorde man ju så!
Nu under vintern har det hänt lite, ur med motor och låda:
Såg ju inte alltför roligt ut här.. Lite ny färg så blir det dugligt för mig!
Ur med framvagnen med, såg ju inte så fin ut..
Ligger just nu i delar och väntar på bussningar, spindelleder och styrleder!
Skulle ju vart lite lägre.. Ungefär denna höjden kanske?
ca 130 eller 140cm över tak har jag för mig..
Tyvärr orkar den ju inte så bra, sackar lite i backarna. Detta kanske kan hjälpa lite?!
Är lite tight, men det går!
Framvagnsbalken och övre bärarm uppe medans resten väntar på nya saker!
Blev väl lite nytt iaf.. haha, hoppas det finns nån intresserad iaf!
Bygget är igång, svetsade grenrörsadaptern och downpipen idag så.. Plus fixade lite småsaker, skönt med lov! Funderar lite på vad man ska ha för ljuddämpare, samt hur många..
Vill ju få lite "sleeper" stuk iaf, fast den kommer väl inte gå så bra som man vill, turbon blir ju mest på skoj
Är det nått ni undrar över eller så är det bara fråga, kommer troligen uppdatera här lite då och då om det verkar finnas intresse!
Och om nån vet någon som har/kan ha delar till en sån här så är det bara att höra av sig! Kan alltid va bra att ha
//Alex