Hej allihopa!
Nu har jag genomfört en ordentlig check.
Jag har mätt mellan polsko och pluspol på batteriet. Har från start haft 0,12 A.
Har dragit ur säkring för säkring i 4 säkringsboxar(samtliga vad jag har förstått) motorrummet, bagagelucka under ratten och till vänster om ratten i sidan mot förardörren.
Det enda jag lyckas få utslag på är när jag drar ut säkring kontrollmodulen för vänster framdörr och för höger framdörr. Då går kommer jag upp i 0,42 vid utdrag men sedan lägger sig det igen till 0,12, samma vi insättning av säkring igen. För säkring för vänster och den för höger.
Noterar även att spänningen går upp vid drag av spaken för att låsa upp motorhuven.
Noterar även att vid öppna bakdörrar är går vi upp till 0,46 och sedan lägger sig efter ett tag till 0,12. Vid öppna framdörrar är vi uppe i 0,81 för att sedan lägga sig efter ett tag till 0,12 igen.
Sista grejen jag noterade är att vid stängda dörrar och centrallås aktiverat har jag i början 0,46 för att sedan trilla ner till 0,12 . Dock vid upplåsning får jag 0,19-0,20. Provade då att rycka ut matning till bagageluckans lås, centrallås aktiverat och sedan avaktiverat, har jag 0,12 igen.
Har nu slut på ideer! Vad säger ni? Kan det vara något med centrallåset kanske? Uppskattar er hjälp stort!
Mvh