... jag kan bara föreställa mig snacket nu efteråt... Det där är nästa generations biltok som är på gång!
Vi får plocka med oss din pojk och Embla på lite träffar, men jag lär få hålla hårt i stativet, sist i Mariestad snodde hon det till sin kamera så jag fick inga bilder...
Och på ett nattrace följde hon tre repor innan frågan kom... "mamma, hur gammal måste man vara för att få åka race?"... Vad månde bliva av detta?!
Kram både till Eddie som insåg vikten av att göra något kul för ett barn på skolavslutning, och till Bratten och Suss som var med på noterna och fixade så det klaffade!
Ja du vivendi . Jag har fixat en egen kamera till Tim så jag får ha min för mej själv . han har även stativ så det blir minde tjöt om det . men barn hittar kul nya vinklar hela tiden som tex den här .
Vad har du gjort Bratten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se vart din lilla runda med bilen fick grabben till att göra idag . Detta kommer bli dyrt men fan så kul . Hoppas han vill fortsätta nu bara . eller vad tror ni ????????
En Eloge till Bratten! Sådana människor skulle det funnits flera av... Men alla behöver ju inte köra Rx-7 kanske? hihi. Du får gärna köra mig på min student
Vad skall man säga! Blir ruskit glad av att läsa alla glada inlägg!
turbo5a skrev:
En Eloge till Bratten! Sådana människor skulle det funnits flera av... Men alla behöver ju inte köra Rx-7 kanske? hihi. Du får gärna köra mig på min student
Tackar! hade väll inte varit några problem om du inte bott på andra sidan jordklotet