Ja det fattas inte många kronor till ett par däck nu, har antagligen kommit över ett par bättre begagnade däck. Ska ringa och höra lite imorgon. Isåfall kommer fälgarna förhoppningsvis vara på bilen innan helgen
Aga_Diff skrev:
Härliga fälgar... Skynda dej att skrammla ihop till resten av däcken nu, så man får se dom på bilen snart!
Update: Bestämmde mig för att lacka njurarna svarta:) Här är första lagret färg lagt.
Så där jag sista lagret med klarlack lagt:) Om ca: 1timme så sitter dom på bilen igen hehe:) Skitig bil, men en halvdålig bild på när njurarna sitter på plats iallafall:) Ser riktigt bra ut IRL enligt mig:)
Tackar så mycket:) Kul att vi har samma smak Nja hade jag haft råd så hade de nog blivit lackade i någon häftig färg men som det ser ut just nu får dom vara i denna färgen så länge iallafall.
beda skrev:
Jäkligt bra jobbat Jolle! Denna bilen är mer eller mindre exakt som jag skulle ha gjort. Några planer på att lacka fälgarna, eller behålla som dom är?
Tackar:) Ja den gör sig riktigt bra på M3 fronten enligt mig. Mm längtar också tills fälgarna är på bilen. Men kommer dröja ett tag till, min ekonomi är inte på topp direkt=/ Just nu är det reperationer inför ombesiktning som gäller. Sen lite annat smått skit, men snart kommer det 2st däck till iallafall. Då ska man bara få däcken monterade och balanserade på fälgarna
MrGalant skrev:
fan va snyggt.. läppen gör jävligt mycket faktiskt. ska bli spännande och se hur det blir med fälgarna på..
haha ja den är farligt lik din:P Men det är också det snyggaste utseendet på en E36 enligt mig Ja det får vi göra får se till att få bilarna fixade så dom rullar som de ska först hehe:P Alltid ska det vara något som strular..
Darkie skrev:
Satan vad lik den är min! haha, vi får allt cruisa i sommar tycker jag! : )
haha ja den är farligt lik din:P Men det är också det snyggaste utseendet på en E36 enligt mig Ja det får vi göra får se till att få bilarna fixade så dom rullar som de ska först hehe:P Alltid ska det vara något som strular..
Darkie skrev:
Satan vad lik den är min! haha, vi får allt cruisa i sommar tycker jag! : )
Dont tell me about it.. ÄR så nära på att ge upp nu över 1 års problem med bilen
Tackar så mycket, hehe nää det är inte lätt att hålla koll på allting här på garaget:P Yes det ska jag göra dock så funderar jag på att sälja bilen just nu. Men vi får se hur det blir med det.
MrEricsson skrev:
Tuff tråd=D hade jag inte sett fälgarna på din bil hade jag nog missat den här tråden. jobba på så man har lite och läsa=D
Ja nu svek jag 3-serie klubben igen;) Tackar så mycket:) Med lite tid och pengar så kommer nog 540in se kanon fin ut. Älskar verkligen E34 karossen. Haha ja precis:P Både 3-serien och 5-serien är ju kanon bra bilar inget snack om saken. Var dock sugen på en 5-serie igen. Nästa gång det blir bil byte är det en M3 eller M5 som står på listan. Men då är det jobb som gäller först.
Hehe okey där ser man:P saknar du din gamla E34:a eller?
Darkie skrev:
Svikare
Nya bilen ser dock mycket fin ut! Vi gör tydligen tvärtom från 5 serie till 3 serie, du från 3serie till 5 haha
Ja nu svek jag 3-serie klubben igen;) Tackar så mycket:) Med lite tid och pengar så kommer nog 540in se kanon fin ut. Älskar verkligen E34 karossen. Haha ja precis:P Både 3-serien och 5-serien är ju kanon bra bilar inget snack om saken. Var dock sugen på en 5-serie igen. Nästa gång det blir bil byte är det en M3 eller M5 som står på listan. Men då är det jobb som gäller först.
Hehe okey där ser man:P saknar du din gamla E34:a eller?
Darkie skrev:
Svikare
Nya bilen ser dock mycket fin ut! Vi gör tydligen tvärtom från 5 serie till 3 serie, du från 3serie till 5 haha