jag röker aldrig i bilen eftersom jag inte är rökare... jag tillåter däremot att passegerare röker men då är där tvärdrag och det luktar ej och det har bara hänt typ tre gånger att passegeran vill röka...
Förstår inte ens varför man ska börja röka, som E-30 sa, varför skaffa sej cancer frivilligt?
Naturens urval.
blyfot är också naturens urval..speciellt om man blir mosad mot ett träd.Finns många som har cancer trots att dom inte röker,,saggigt o få cancer när man inte ens rökt..ish,,om man vill bli 100 får man låta bli allt som får en att vilja bli 100.
uscchhh!!den som röker i mina bilar åker fan på stryk!!!
har till och med sagt åt folk som har stått brevid bilen och rökt att gå därifrån!!
Kanske inte åker på stryk men jag blir så jävla irriterad på att när man står och pratar med nån och har rutan nere att dom blåser in rök bara för att jävlas.. jag själv rökte skitmkt innan men slutade för nått år sen och ja tycker att det är nått av de äckligaste man kan göra i bilen !
har till och med sagt åt folk som har stått brevid bilen och rökt att gå därifrån!!
Kanske inte åker på stryk men jag blir så jävla irriterad på att när man står och pratar med nån och har rutan nere att dom blåser in rök bara för att jävlas.. jag själv rökte skitmkt innan men slutade för nått år sen och ja tycker att det är nått av de äckligaste man kan göra i bilen !
en sats på sätet är nog värre..eller att nån kexar elr krämar..d e äckliga grejor må du tro
en sats på sätet är nog värre..eller att nån kexar elr krämar..d e äckliga grejor må du tro
"nått av det äckligaste" skrev jag så att riktigt DET äckligaste är det ju inte.. sen det andra går ju att torka av/dammsuga medans röklukten är kvar ett tag
Jag röker cigarr och gör så i alla mina bilar. Dock med viss försiktighet i Forden då det läcker lite bensin ifrån bränslemätaren om man tankar för fullt. Cigaretter kommer ej i närheten av mina bilar.
Jag röker cigarr och gör så i alla mina bilar. Dock med viss försiktighet i Forden då det läcker lite bensin ifrån bränslemätaren om man tankar för fullt. Cigaretter kommer ej i närheten av mina bilar.
Men tycker det är lite... Vad ska man säga, trevligare arom?, från cigarrer, fast det kan vara inbillning från min sida förstås...
Läcker bensin ifrån bränslemätaren??? vad har du för en Ford som klarar ett sådant stunt??..
Läcker bensin ifrån bränslemätaren??? vad har du för en Ford som klarar ett sådant stunt??..
Ford model A... Där är det inte frågan om någon elektronik till tankmätaren direkt!