Dags för mitt första inlägg i denna delen av forumet då.
Kom över en 12" RTA bas samt RTA 2 kanaligt steg för ett bra pris, dessvärre så ingick ingen låda
Verkar inte vara det bästa märket då jag inte kan hitta några rekommendationer på vad för låda samt volym på den det ska vara... någon här som har en ide?
Såg även att brl sålde färdigbyggd sluten låda på 32L kan det vara något?
Samt hur stor roll spelar det om man kör med en 32L sluten om det bästa är att ha säg en 25L portad låda? gör det någon större skillnad? Ska ha den i min golf iv som jag bara använder till att pendla med så är ej i behov av att spela mig själv döv men vill ha så mycket "snärrt" i basen som möjligt... alla tips mottages
Verkar alltid skriva mina inlägg innan jag vet alla frågor jag vill ha svar på så här kommer en till... E som sagt inte så värst intresserad av detta med billjud så e därför väldigt okunning
Såg att det var dubbla talspolar på basen... ska driva den med ett 2 kanaligt spel... hur ska jag koppla allting då? ska man brygga steget och sen...? någon som kanske kan förklara utförligt eller göra en snabb skiss i paint?
portad låda på ca 45l med en 4" port kan du ha till den basen
okok... du verkar kunna det där, hoppas jag ivarje fall så en följdfråga... när man har portad låda så ska det väll vara större volym på den än en sluten? så borde inte brl's färdigbygdda på 32l funka då också?
både för lat för att snickra egen samt att den ska in i en liten golf...