Jag tycker ni ska stoppa en is i käften och slappna av. Jag sa inte att jag rammar folk som övningskör eller skjuter folk med övningskörnings skylt.
Haha.. seriöst, vafan är det för fel på er? Slappna av lite.
"vilken jävla idiot, ibland önskar man att det skulle införas en grundlig psykologisk utvärdering för att se om folk är lämpliga för att ha körkort, du ska ju absolut inte ha det iaf...det märks klart o tydligt, va fan ska man hetsa folk som kanske inte är så vana att köra bil, hur skulle du känna dig om personen ifråga då skulle köra av vägen?..ha lite jävla framförhållning på vägen!"
Du kanske ska ta en lektion i att inte ta det man säger bokstavligt.
Vadå, jag sitter här å väntar på att du ska få barn å jag kan hetsa dom att köra av vägen när de börjar övningsköra? Haha.. vafan är det för fel på dig?
*GRIN GRIN* "Kör fort å dö då" "boooäää".
Sluuuta nu. Folk kör som galningar varje dag, inte bara för att det är en övningskörningsskylt på bilen framför. Det är vardagen. Så är det när man kör bil. ALlt är inte bara frid å fröjd. Man måste lära sig att anpassa sig efter många galningar på vägarna. Man kan inte bara göra som det står i boken bara för att man har rätt. Det kan handla om att rädda sitt eget liv ibland också.
När jag säger Hetsa, så menar jag inte trycka mig i arslet på dom, utan kanske gasa förbi eller något.
Fan vilken seriös j*vla tråd detta blev helt plötsligt.
"Tuffhaggman" Ta en tång å klipp av fingrarna på ena handen, sen ger du tången till någon som kan hjälpa dig med andra handen. Då kanske vi slipper se dig kalla fler personer i detta forum för idioter.
"det skulle införas en grundlig psykologisk utvärdering....." bla bla tha fu*king bla. Skulle vilja säga KEFTEN - rent ut sagt!
Ta kommentarerna med en nypa salt. Snorungar
Cp...
Senast redigerat av Miller (18 april 2006)
Saluhallen i göteborg!