2396
Sök

Någon som åkt dit för fildelning?

Opeth
77 Inlägg
19 juni 2009
LasseMan skrev:
I morse åt jag filmjölk till frukost. Katten fick lite grann också. Kan jag nu bli anmäld för fildelning eller klarar jag mig? Mycket orolig.

Du kommer att bli straffknullad i röven med grovsalt:)

En signatur är en liten text som inkluderas i slutet på dina inlägg i forumet.

Sleeper
3 084 Inlägg
19 juni 2009
har ju nyss skaffat bahnhof tankar som aldrig förr smile har några kompisar som fått varningar och blitt avstängda någon vecka

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
21 juni 2009
hehe det roliga är ju att i videon med Pontén inte har den lagliga rätten att säga att en människa är gripen.. har har heller ingen rätt att gå in i lägenheten:P

Sitter i samma hus på jobbet som Pontén.. om jag ser honom.. vad skall jag hälsa honom?tongue

Team Insane Racing

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
21 juni 2009
Malm3n skrev:
hehe det roliga är ju att i videon med Pontén inte har den lagliga rätten att säga att en människa är gripen.. har har heller ingen rätt att gå in i lägenheten:P

Sitter i samma hus på jobbet som Pontén.. om jag ser honom.. vad skall jag hälsa honom?tongue

ett slag i ansiktet om inte det är för mycket begärt...med ett gjutjärn eller mossrivare

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

804 Inlägg
21 juni 2009
Malm3n skrev:

Kör över honom med bilen. Självrisken får du säkert igen av din gigantiska fanclub du lär ha efteråt.

Sleeper
3 084 Inlägg
21 juni 2009
Hacka dig in lokalt på deras nätverk formatera deras datorer skriv över med ettor/nollor formatera igen och bryt av deras skivor smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
22 juni 2009
Vilka är villiga att bidra med kostnader för rättegång och självrisk?, skulle ju även vilja ha borgen betald wink

HAHAHAHAHA

Team Insane Racing

19 Inlägg
22 juni 2009
Sushikocken skrev:
har ju nyss skaffat bahnhof tankar som aldrig förr smile har några kompisar som fått varningar och blitt avstängda någon vecka

Har oxså Bahnhof. visst är de så att som inte sparar ip-adresserna? så man inte kan åka dit de minsta

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
22 juni 2009
sverige är helt underbart, har för mig att vi har nått som kallas grundlagar. tex. yttrandefrihets, kultur samt chansen att få berika sig rent utbildningsmässigt , men även personuppgiftslagar. Dessa får ej lämnas ut hur som helst... så va fan skall man med ipred o fra o gud vet vad, man skall va misstänkt för brott innan man får övervaka någon enl. grundlagen.. hehe... dubbelmoral?? svar: JA!!

404 Inlägg
22 juni 2009
Man blir tydligen inte åtalad direkt utan när de har samlat nog med bevis får de skicka ett brev i stilen: "vi har noterat att du fildelar, upphör med detta omedelbart" Först efter att du fått detta brev och inte slutar fildela kan de åtala dig, alltså är det bara att köra hårt tills man får en varning smile

DFFL
9 020 Inlägg
22 juni 2009
fredin skrev:
Sushikocken skrev:

Har oxså Bahnhof. visst är de så att som inte sparar ip-adresserna? så man inte kan åka dit de minsta

De låter väl trafiken gå utanför sverige också vilket gör att "de" inte får ta del av den?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

bitter besserwisser
644 Inlägg
22 juni 2009
expect1991 skrev:
Någon jag känner fick ett brev hem där han ombads sluta. Det är allt. Tack för att vi har piratpartiet som skyddar våra rättigheter...

Du ser fildelning av piratkopierat copyrightskyddat material som en rättighet?

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

1 587 Inlägg
22 juni 2009
Attenator skrev:
Man blir tydligen inte åtalad direkt utan när de har samlat nog med bevis får de skicka ett brev i stilen: "vi har noterat att du fildelar, upphör med detta omedelbart" Först efter att du fått detta brev och inte slutar fildela kan de åtala dig, alltså är det bara att köra hårt tills man får en varning smile

Så jag kan bara köra på RIKTIGT hårt ända tills jag blir varnad ??
Förresten så är jag kund hos BBB, hur gör dom.. Sparar dom informationen eller är dom som Bahnhof ?

Team740
211 Inlägg
22 juni 2009
en polare till min kusin satt hemma en kväll och tankade som vanligt, plötsligt stormade 3 poliser in i hennes rum och drog med henne, det hela slutade med böter på 40k

Burn Rubber Not Your Soul

1 587 Inlägg
22 juni 2009
born_rebell skrev:
en polare till min kusin satt hemma en kväll och tankade som vanligt, plötsligt stormade 3 poliser in i hennes rum och drog med henne, det hela slutade med böter på 40k

När hände detta ??
Och exakt varför tog dom henne ? Fildelat och tjänat pengar, varit del av en torrent sida lr ?

1 002 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
born_rebell skrev:

Haha.. Kan du inte dra den om rödluvan när du ändå är igång..?

...

1 587 Inlägg
22 juni 2009
dahboy skrev:
born_rebell skrev:

Du menar alltså att han hittar på tongue..

DFFL
9 020 Inlägg
22 juni 2009
born_rebell skrev:

Tidningsartikel?

För det hade stått i varje kvällstidning.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 002 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Severin skrev:
dahboy skrev:
born_rebell skrev:

Det är ju inte direkt så att dom sitter och kollar i "nutid" efter folk som fildelar..
När dom fått en misstanke om att någon gör det så går dom in i efterhand och kollat om personen i fråga har fildelat..

Så din kusins polare blev nog blåst av 3 ungar utklädda till poliser..

...

Allmänt envis
12 512 Inlägg
22 juni 2009
dahboy skrev:
Severin skrev:
dahboy skrev:

Det är ju inte direkt så att dom sitter och kollar i "nutid" efter folk som fildelar..
När dom fått en misstanke om att någon gör det så går dom in i efterhand och kollat om personen i fråga har fildelat..

Så din kusins polare blev nog blåst av 3 ungar utklädda till poliser..

Eller så blev du blåst av ett troll wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök