Kul tråd, men om du nu ska göra ett storprojekt av det och göra en "nackvridare" så i mitt tycke så e inte volvos originala vinröda den bästa färgen, VÄLDIGT valig, t.o.m jag har den!
du jobbar på bra du:) e inte jätte mycke för kjolpaket och massa sånt på volvos men ser ut som du gjort de ordenkligt iallafall. kommer de nån hellack till nästa sommar? gillar va du gör med inredningen riktigt mycket du verkar duktig på det! kommer bli kanon med svart vinyl och lackat i dörrsidorna:) MVH/Holmgren
fan vad nice!! får man massa idéer man vill prova på! Kan du visa lite mer om hur det går till med vinylen? typ som du gör med polyestern, såg ju skitlätt ut. vill klä om min inredning också, men jag vet inte riktigt hur det går till..
du jobbar på bra du:) e inte jätte mycke för kjolpaket och massa sånt på volvos men ser ut som du gjort de ordenkligt iallafall. kommer de nån hellack till nästa sommar? gillar va du gör med inredningen riktigt mycket du verkar duktig på det! kommer bli kanon med svart vinyl och lackat i dörrsidorna:) MVH/Holmgren
japp det kommer bli en hellack till nesta sommar eftersom den ska breddas