däckonline.se

Germax
23 april 2006 · 12 086 Inlägg

Har köpt från däckonline 2 ggr o blitt lika nöjd båda gångerna. De har inte råd att klanta till sig med att sälja skit lr va otrevliga, företaget säljer ju däcl i hela europa. Du kan med säkerhet köpa dina däck därifrån, du får dem ju upp till 50% billigare än hos däckhandlaren.

Ryding_Emil
23 april 2006 · 23 Inlägg

köpte 4 st däck , fick fel däck vid första leveransen....

men ringde och skickade tillbaka däcken och fick rätt levererade utan större problem..

så fick vänta ett par dagar extra , men men alla kan fela, huvudsaken är att de löser problemen utan strul..

Audi RS2 (1994)
Audi Urquattro "20v Black Power" (1986)
kung1
23 april 2006 · 180 Inlägg

Ja väntar fortfarande på mina fälgar som ja beställde den 11 april. sad
skulle MAX ta en vecka.

beställde från http://www.svenskagrossisten.se

Lone Star
24 april 2006 · 1 231 Inlägg

Fortfarande inga däck. Ringde nyss och med en mindre glad ton och "krävde" att de skulle skicka upp några däck till det pris jag redan betalt. Men det kunde förstås inte kvinnan i telefonen svara på utan var tvungen att maila leverantören. Hon kunde inte heller ringa till tyskland och fråga utan mail är det som gäller.

Dom kunde inte svara på vaför de däck jag fått info om att de var slut fortfarande finns på deras hemsida nu till ett betydligt högre pris. 700+ per däck...

Djupt besviken på deras service. Bland det sämsta jag träffat på hos företag måste jag säga. Mail får man inte svar på och man får försöka 30-40 ggr för att komma fram på telefon.

Nu garantera hon att hon skulle ringa mig innan klockan 5 imorgon... får väl ta det med en nypa salt.

Mitt projekt: Evo III
AlpinWeissMk1
24 april 2006 · 11 Inlägg

är priserna inklusive frakt och allt? tillkommer inga konstiga avgifter eller så? funderar på att beställa därifrån.
tack för svar

Lone Star
24 april 2006 · 1 231 Inlägg

Johannes_A-town skrev:
är priserna inklusive frakt och allt? tillkommer inga konstiga avgifter eller så? funderar på att beställa därifrån.
tack för svar

Japp. Står klart och tydligt på deras hemsida wink

Mitt projekt: Evo III
bdahl Säljare
30 april 2006 · 341 Inlägg

fick meddelande om däcken i fredags... dom levereras till jobbet på tisdag... smile
13 dagars leverans... men då är det ju lite röda dagar och så... dom har ju ändå varit i sverige from tors 27e...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang