3612
Sök

Jaha.. nån mer än jag som jobbar midsommar?

Makaronborrare
993 Inlägg
19 juni 2009
Har jobbat tidigare i dag, I kväll är det min lever som ska få jobba big_smile

Studerande
727 Inlägg
19 juni 2009
Min mamma ska jobba yikes

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

1 353 Inlägg
19 juni 2009
ställde upp frivilligt på att jobba 12 timmar idag smile

501:- kr i timmen säger det mesta wink

There's no replacement for displacement

Muttley
19 juni 2009
jobba 11-21, men slapp dag smile. dock tråkigt att de regna lite då och då, så då blev jag ju tvungen att tvätta av bilen smile

OEM <3
6 957 Inlägg
20 juni 2009
SatansWrath skrev:
Bjork skrev:
SatansWrath skrev:

Indeed, ja eller gör det ännu enklare för er, som jag brukade göra på mitt gamla lagerjobb Saba Fult o fränt...SJUKA er o slyuta klaga, var inte rädda !

?

HAde ju fan hellre jobbat än varit ledig i detta sketna vädret, skulle ju jobbat imorrn men vår chef vill inte
inte att vi jobbar storhelger så vi får gå hemma med betalt.

MATE !!! vart jobbar du... ni får gå hemma o ha betalt, du får provköra min bil, du kan få ha sex med min flickvän, jag bjuder på ett flak öl... detta lät ju fan för bra för vara sant, när kan jag börja:)?

Hmm, jävlar va du bjuder då tongue Jag jobbar på Benders, Sveriges och även europaledande inom takpannor och på frammarsch inom marksten big_smile Vi nyanställde precis så de vart ju kört för dig tongue

OEM <3

1 814 Inlägg
20 juni 2009
Hade jag haft ett sommarjobb hade jag inte tvekat en sekund över att joba idag smile

198 Inlägg
20 juni 2009
Killarna i produktion kör extra hela helgen. På midsommaraftons förmiddag fick dom problem med att en robotanläggning inte gick igång och då ringde dom mig. Kunde inte lösa problemet per telefon utan fick åka dit, vilket blir 12 mil ToR, för att slå till en automatsäkring och boota en dator. Tog 10 minuter. Kul!

1332 - Överjävlig

145 Inlägg
20 juni 2009
Habobo skrev:
Killarna i produktion kör extra hela helgen. På midsommaraftons förmiddag fick dom problem med att en robotanläggning inte gick igång och då ringde dom mig. Kunde inte lösa problemet per telefon utan fick åka dit, vilket blir 12 mil ToR, för att slå till en automatsäkring och boota en dator. Tog 10 minuter. Kul!

Med Chevan tog väl inte det så lång tid iaf wink

"Jaguar är en dröm man bara äger en gång..."

118 Inlägg
20 juni 2009
Trådstartare
Hade ju tagit semester.. men folket som skulle jobba blev sjuka.. så vi fick hoppa in=) givetvis med rejäl ersättning^^

allt är till salu för rätt pris..

Norrlänning
1 453 Inlägg
23 juni 2009
jag jobbade... 36 timmar och 200% Ob så ja klagade inte big_smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

234 Inlägg
23 juni 2009
Räknas det som jobb om var var fylletaxi ?
Tjänade inte värst mycket men fick en hel del goda skratt från de fulla folket bak i bilen big_smile

Motorcyklar <3

Sök