Eftersom jag har skaffat en Canon 50D istället för 1000D så är jag inte riktigt kompis med kameran i än, vilket gjorde att bilderna inte blev så jätte bra...
haha nej men MÅNGA bilder blev suddiga... De 70-300mm objektivet jag körde med är Sigmas "nybörjar" objektiv.. Måste införskaffa mig ett RIKTIGT objektiv väldigt snart! Kostar bara så jävla mycket
Riktigt fina bilder! Synd bara att det inte finns några från "efterfesten". Blir lite konfunderad över vad personen som filma från efterfesten ska ha filmen till med tanke på att han inte laddar upp den för allmän beskådning? Någon som vet nått?
Två stycken som filma var mina vänner. Dom filmerna läggs aldrig upp utan ses bara för eget brukpå tv, då ingen av oss ens har provat lägga in materialet på en dator nångång
Då fick jag klarhet i det=) Får ni in det på datan nån gång och där skulle råka vara med en röd pontiac så får du/ni gärna ladda upp den utan reg.skylt. Vet ni inte hur man suddar så tar jag gärna emot den själv utan allmänbeskådning. Hade vatt rätt skoj att se!
nu funkar det iallafall vill gärna ha dom i fullsize
Tyvärr så har jag inte dessa bilderna i fullsize kvar... Har så in i h*lvetes med bilder just nu Fick tag i 2st 40gb hdd till datorn gratis men de är snart fulla! Där av minskade jag bilderna Men då vet jag till nästa gång iaf.!