2266
Sök

Är verkligen killar så desperata? :|

214 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
#1
Nu har jag med här ett bra tag iaf. Jag har lagt märkte till att så fort det visas en tjej på "avatarn" o inte en bild så får dom så jäkla mycket kommentarer och betyg. ( inget illa menat mot er tjejer ) men vafan det känns som en tjej skulle kunna ha bilder på en skateboard med en lysdiod på så hade dom legat top 5 för att alla skriver "fan va snygg bil du har, allt bra eller? 5p ++++" någon annan som upplever detta eller är det bara jag? ^^
Senast redigerat av Ph0enix (27 juni 2009)

Toyota Celica Phoenix Reign of fire

730 Inlägg
27 juni 2009
#2
Sry men orka bry sig..

Är du avundsjuk?

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3

214 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
#3
inte direkt.. jag har mitt på det torra.. tänkte mest starta drama nu när man har tråkigt tongue antar att du är en sån som skriver till alla tjejer? wink

Toyota Celica Phoenix Reign of fire

356 Inlägg
27 juni 2009
#4
Skateboards med neon är cool

214 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
#5
bjoorniiee skrev:
Skateboards med neon är cool
de är fan sant!

Toyota Celica Phoenix Reign of fire

15 Inlägg
27 juni 2009
#6
Du har så rätt så rätt...Men jag hejar på de små rackarna som röstar 5p för att Marie-Louise har tagit en bild på bilen när solen går ner, det är nog en av de få gånger de "flörtar" med ett fruntimmer. Sen så är ju hela röst grejen ur spel ändå när Ola och Bengt från Tranås sätter 5p på en Volvo 240 med dimljus...


214 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
#7
labbas skrev:
Du har så rätt så rätt...Men jag hejar på de små rackarna som röstar 5p för att Marie-Louise har tagit en bild på bilen när solen går ner, det är nog en av de få gånger de "flörtar" med ett fruntimmer. Sen så är ju hela röst grejen ur spel ändå när Ola och Bengt från Tranås sätter 5p på en Volvo 240 med dimljus...
de är skönt någon håller med iaf.. ett par realister är aldrig fel.. o de sista du nämner kunde fan inte stämma bättre..

Toyota Celica Phoenix Reign of fire

12 086 Inlägg
27 juni 2009
#8
Den som röstar höga betyg på en killes bil för att han har en brud som avatar måste ju va för jävla trög tongue
Jag har inget emot rumor och bröst som avatarer, inte i dagens utsträckning iaf. Men jag skulle ju aldrig i livet få för mig att rösta på dennes bil för det tongue Vad i helvete lixom

1 207 Inlägg
27 juni 2009
#9
Nu blir det 50/50 topic och off topic från mig här, så jag ursäktar mig i för hand.

Det du nu beskrev har man sett ett bra tag här på garaget. Samma fenomen kan man även se i de flesta tidningar. De jobbar så det ryker för att försöka göra allting jämlikt så då skriver de lovord om ALLT "grabbigt" som en tjej kan tänkas göra.

T.ex. Bilsport hade nyligen ett reportage om en tjej med en helt original Subaru Impreza från sena -90talet som denne ämnade att köra på strippen. Detta var uppenbarligen en stor nyhet eftersom den fick ett 2 sidors uppslag. Nu missunnar jag inte denna tjej detta reportage och det var väl roligt att hon fick vara med i tidningen, men skulle bilsport skrivit om detta om det nu var en kille ifråga som tänkte köra fort rakt fram?

Min lokala tidning är dock ännu värre när det kommer till denna fråga. Det händer ett par gånger om året att man läser reportage från t.ex. folkrace eller liknande där dessa meningar är vanligt förekommande "hon bevisar att 'tjejer kan'...", "vem har sagt att tjejer inte kan... "-Hur känns det att vara tjej inom...", "...hon slutade på stark nionde plats av 13 tävlande...".

Som sagt jag missunnar inte dessa tjejer rampljuset men jag kan inte låta bli att tänka på hur kontraproduktiva dessa artiklar är. Själv anser jag att sådana artiklar ger en stark "det-var-bra-för-att-vara-en-tjej"-anda...


Snacka om skenheliga sexister.

428 Inlägg
27 juni 2009
#10
maco skrev:
T.ex. Bilsport hade nyligen ett reportage om en tjej med en helt original Subaru Impreza från sena -90talet som denne ämnade att köra på strippen. Detta var uppenbarligen en stor nyhet eftersom den fick ett 2 sidors uppslag. Nu missunnar jag inte denna tjej detta reportage och det var väl roligt att hon fick vara med i tidningen, men skulle bilsport skrivit om detta om det nu var en kille ifråga som tänkte köra fort rakt fram?
Måste bara kommentera detta. Även fast detta är lite O.T. Så håller jag med dig till 100000% Satt nästan och blev irriterad över det inslaget. tyckte det var ett skämt. Sen som du säger ska man väl klart vara glad för tjejens skull men allvarligt talat. kom in i matchen. Där sjönk Bilsport i mina ögon.

327 Inlägg
27 juni 2009
#11
Inlägg borttaget, handlade om alla såkallade "modelltejejer"  (ser ut som skit) här inne.
Senast redigerat av Rs4Danderyd (27 juni 2009)

214 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
#13
Antar de ^^ du kan flytta tråden till OT istället om du vill.. de skena iväg de här heh tongue

Toyota Celica Phoenix Reign of fire

Colaberoende
1 219 Inlägg
27 juni 2009
#14
Tyvärr så stämmer det ju. Finns inget man kan göra åt det heller om man inte skapade en särskild klass så alla våra tjejer här inne fick slåss emot varandra och vi killar mot varandra (Om man nu tar röstsystemet så allvarligt).

Klart det hade varit kul att se vem som leder tjejligan här på Garaget.

Tycker mest Synd om killar som röstar med det nedre huvudet än det övre.

/Ena
Senast redigerat av Ena (27 juni 2009)


Redlinefoto
259 Inlägg
27 juni 2009
#15
Det roligaste tycker jag är att tjejerna kan vara hur fula som hellst ändå får dom massa kommentarer...
Antingen försöker alla killar vara snälla?
eller så är dom desperata?

Jag gissar på desperata big_smile

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
27 juni 2009
#16
Ena skrev:
Tyvärr så stämmer det ju. Finns inget man kan göra åt det heller om man inte skapade en särskild klass så alla våra tjejer här inne fick slåss emot varandra och vi killar mot varandra (Om man nu tar röstsystemet så allvarligt).

Klart det hade varit kul att se vem som leder tjejligan här på Garaget.

Tycker mest Synd om killar som röstar med det nedre huvudet än det övre.

/Ena
Indeed, men det har väl varit konstaterat länge smile att 90% av killarna gör så, hehe (nä det är inte ngn fakta) men jag kan tänka mig det, vissa killar är väl för omogna o naiva o tror de kan få igång någon internetflört eller liknande för de skriver:
vilken fin bil du har (ful rostig blek volvo 240 med extraljus o vad söt du är, jag har alltid viljat ha en sådan fin bil kanske med med dig* Eller ja liknande.

helst skall det infinna sig 23 smilisar i texten och på avataren en 18 gosse från en förort på landet med kepsen med skärmen pekande 90 grader upp mot atmosfären , ett vitt adidas träningställ med silverlänk runt halsen utanpå.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

27 juni 2009
#17
Ena skrev:
Tyvärr så stämmer det ju. Finns inget man kan göra åt det heller om man inte skapade en särskild klass så alla våra tjejer här inne fick slåss emot varandra och vi killar mot varandra (Om man nu tar röstsystemet så allvarligt).

Klart det hade varit kul att se vem som leder tjejligan här på Garaget.

Tycker mest Synd om killar som röstar med det nedre huvudet än det övre.

/Ena
Hade faktiskt varit skoj med en tjejliga här inne på garaget. Vi vill ju också ha våra bilar betygsatta seriöst och inte på hur vi själva ser ut. Detta är ju ingen dejting sajt precis.


7 100 Inlägg
27 juni 2009
#19
en till tråd,vet inte hur många såna här trådar som har kommit och försvunnit......
vafan,det är ju bara bra om de finns brudar här ju,inte ska man klaga på de

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 174 Inlägg
27 juni 2009
#20
För att svara på din fråga. Japp det är vi big_smile


Sök