2537
Sök

Angående: POWERMEET 09! Ska du dit?

107 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
Som rubriken..
Måste ju kolla!

Ja ska dit me chevan om ja bara får skiten o inte pissa så jä**a mycke servo olja..

Dansgolv är till för dom som inte har råd att supa i baren..

933 Inlägg
28 juni 2009
självklart ska man dit wink

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
Crusty69
28 juni 2009
Ska nog också dit, om jag får klart bilen + besiktning nu i veckan

71 Inlägg
29 juni 2009
japp

Meister
6 763 Inlägg
29 juni 2009
TurboWille skrev:
Som rubriken..
Måste ju kolla!

Ja ska dit me chevan om ja bara får skiten o inte pissa så jä**a mycke servo olja..

Du är medveten om att du varesig kommer in på området eller får åka på crusingen? Stod i wheels eller power för något nummer sedan. De plockar undan gammla nerpissade vanar och annat skit som inte hör hemma där.

Masterworks
29 juni 2009
No way!

Mr White
1 072 Inlägg
29 juni 2009
camaro67 skrev:
TurboWille skrev:
Som rubriken..
Måste ju kolla!

Du är medveten om att du varesig kommer in på området eller får åka på crusingen? Stod i wheels eller power för något nummer sedan. De plockar undan gammla nerpissade vanar och annat skit som inte hör hemma där.

Så har dom sagt varje år nu och lika fan så ser man dom endå smile..Japp jag ska oxå dit..

Meister
6 763 Inlägg
29 juni 2009
Robban 245 skrev:
camaro67 skrev:
TurboWille skrev:
Som rubriken..
Måste ju kolla!

Så har dom sagt varje år nu och lika fan så ser man dom endå smile..Japp jag ska oxå dit..

Men förut så har de inte kunnat göra det av någon annledning men iår har de ordnat tillståd eller något för att kunna neka folk som svinar

Mr White
1 072 Inlägg
29 juni 2009
Rivers skrev:
japp jag ska in med volvon
mvh Rivers

De är bara åka..In kommer du endå..Dom som ska in på campingen som åker svensson lär ju in oxå..

Weber frälst!
223 Inlägg
29 juni 2009
camaro67 skrev:
Robban 245 skrev:
camaro67 skrev:

Men förut så har de inte kunnat göra det av någon annledning men iår har de ordnat tillståd eller något för att kunna neka folk som svinar

hur är d med folk som bor utmed vägen där då o åker såna?

juste...

Meister
6 763 Inlägg
30 juni 2009
_Rydberg skrev:
camaro67 skrev:
Robban 245 skrev:

hur är d med folk som bor utmed vägen där då o åker såna?

juste...

Givetvis kommer de in. Men du ska ju inte tro att de är helt enkelt att fuska sig in. Sen skulle jag kunna tänka mig att du kan åka på böter om du ljuger och säger att du bor där då det är privatägt.

107 Inlägg
30 juni 2009
Trådstartare
camaro67 skrev:
TurboWille skrev:
Som rubriken..
Måste ju kolla!

Shit vilken positiv ton du hade då!?
Alltså, ja kan ju fatta att dom vill ha bort de från typ marknaden o sånt, men fortfarande är det allmänna gator.. Ja ska stå som ja gjort alla andra gånger på en parkering efter vägen.. Den tror ja knappast dom kan säga nåt om..
Verkar helt jävla sjukt om man inte får glida in i västerås o bara va me, bara för man inte har en blank challenger..

De måste ju handla om mer specifika delar i så fall..
Alla borde ju fan ha en rättighet att alla fall vara med o kolla.. Oavsett om man har en "nerpissad" van eller inte..

Dansgolv är till för dom som inte har råd att supa i baren..

Meister
6 763 Inlägg
30 juni 2009
TurboWille skrev:
camaro67 skrev:
TurboWille skrev:
Som rubriken..
Måste ju kolla!

Shit vilken positiv ton du hade då!?
Alltså, ja kan ju fatta att dom vill ha bort de från typ marknaden o sånt, men fortfarande är det allmänna gator.. Ja ska stå som ja gjort alla andra gånger på en parkering efter vägen.. Den tror ja knappast dom kan säga nåt om..
Verkar helt jävla sjukt om man inte får glida in i västerås o bara va me, bara för man inte har en blank challenger..

De måste ju handla om mer specifika delar i så fall..
Alla borde ju fan ha en rättighet att alla fall vara med o kolla.. Oavsett om man har en "nerpissad" van eller inte..

Det stod i tidningen att det är privatägda delar så det gör att de kan sålla ut det ointressanta. Utan att vara överdrivet negativ så är ju inte en gammal cheva van speciellt intressant någonstans.

Suksikaa vittuun "pomot" !
311 Inlägg
30 juni 2009
Så som jag fattat det så "skärmar" dom av cruising gatan med hjälp av polis och funktionärer.
Dessa kommer att sålla bort alla oönskade bilar (tex standard europer, grisbilar, fyllo-vans mm).
Men, även fina icke-jänkare kan få köra på cruisen, bara dom har det lilla x-tra (bara wunderbaums och stripes duger inte).
Vem som släpps in på gatan avgörs på plats av dom.

30 juni 2009
Självklart att man dyker upp smile

Chevrolet Caprice Coupe -78
"That beats anything I ever helt, felt or smelt."

Sök