sirmiro skrev:
Kommer troligen åka in, sen om jag väljer att sitta i en jänk eller vettig bil får jag se.
Tar ju sån enorm tid att åka om man sitter i chevan, då man tvingas in i leden. Morsan och hennes gubbe vände efter ett par kilometer förra året, de var trötta på att se folk som pissade och det hade tagit 3timmar...
Sen till de som argumenterar vilka som får åka eller inte så säger jag som i andra forum - vem bestämmer vem som får åka? Vem säger att en cheva van inte kan vara fin? Och vem ska lyckas stoppa folk?
Tidigare år har de haft vakter, men dessa har bara kunnat be folk att åka andra vägar, de har inte kunnat neka folk att åka, vilket de tycker sig ha iår. Jag har åkt hela varvet i min toyota för ett par år sen.
Det är Power Meet för jänkare, V8:or och sådant, inga europeiska bilar, förstår du ej skillnaden...?
Jag lyssnade på de funktionärer som bad oss åka bort, och sen var vi tillbaka 100meter senare, så vill man så kan man, utan att bryta regler. Står inga skyltar vad som gäller, så det är bara svänga in där man vill.
Sen håller jag med de som tycker det kunde vara vettigt med lite andra vettiga bilar. Det heter POWERmeet, och då tycker jag att det är bilar som har kraft som ska vara där, vilket det ursprungligen var. Dock verkar arrangörerna sprungit in i en vägg och fortsatt i samma stil, då de spärrar ut fler och fler, när de bilar som de spärrar egentligen motsvarar den ursprungliga tanken mer än det de gör nu.
Men vi lär väl synas på hälla.
Jag tänkte titta på när polisen gör sin årliga burnout.