Ja visst om någon arrangerar en träff i närheten då den inte störs den redan förvirrade trafiken genom rättvik så finns det väll ingen som kan klaga. Läste lite på CCWs hemsida igår och deras gräns verkar gå vid skattegränsen (30+) dock hade dom nått på tisdagen där det välkomnandes Asiatiska å europeiska bilar. Vet dock ej om 30gränsen gäller då.
har man förövrigt vart på classic och det kommer nån pimpad volvo och bränner däck mitt i allt så brukar folk bara sucka och titta på nästa bil... Känns lite patetiskt. Visst om de skulle vart en äldre modell så som 140 och tidigare så hade det kunnat vara ok.
Känner mig måttligt elak då jag skriver detta. Har ju ingen bil sjv (ännu) som lämpar sig för classic (möjligvis demolution derbyt då). Just därför åker jag inte in i den heller. Förövrigt så finns det ju flertalet platser som inte involverar classic området som det går att arrangera en g.org träff på kanske? Finns ju vad jag vet ett flertal lokala arrangörer för g.org träffar? Någon som tar på sig detta?
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapade med det gamla sättet att tänka på - Albert Einstein