** te_wik's diverse projekt - Moderskeppet är tillbaka! Audi 100 2.3E - 88b**
te_wik's projekttråd. Denna tråden har handlat om en hel del olika bilar, men från början handlade den om min Audi 100 2.3E, och det är ju den bilen början av tråden handlar om. Just nu ligger fokus på min 100 Turbo Sport... Visa mer
*drömmer om en välfylld röd verktygsvagn med onda ögon på*
Haha me too Trist bara att man måste ha rätt stort garage om man ska ha en sån, tar rätt mkt plats. Därför fick det bli en tavla för mig istället för en verktygsvagn eller skåp.
Desivon?! Äh, cellulosaförtunning brukar ha död på det mesta har jag noterat.
Även nagelband och annat som kan vara bra att ha. Har självsprickor på fingrarna, det är ingen hit när man stålborstar, tvättar och bättringsmålar bromsok...
Desivon?! Äh, cellulosaförtunning brukar ha död på det mesta har jag noterat.
Även nagelband och annat som kan vara bra att ha. Har självsprickor på fingrarna, det är ingen hit när man stålborstar, tvättar och bättringsmålar bromsok...
Haha, jobbigt att skruva med trasiga och spruckna fingertoppar och nagelband, så jag ger nog faan i förtunningen Tack för tipset iaf, det är bra att du tänker på min hälsa, haha.
Imorgon ska jag åka till garaget och skruva upp verktygstavlan så då tänkte jag passa på att ta nån bild på bilen för er som vill det. Har jag lite tid och energi över så ska jag provmontera avgassystemet för att se hur mycket jag måste modifiera bakkjolen för att utblåsen ska få plats.