3615
Sök

Hur många på garaget har ont av denna värme.

Muttley
3 juli 2009
Galenimig skrev:
tkd_rille skrev:
Gnällrövar, flytta till nordpolen och frys ner er era veklingar.
Värmen ska vara här så mycket som möjligt. När de kommer regna var och vareviga dag så gnäller ni för det.

Så vad är lagom? Ingenting precis.

Du ska inte snacka om gnälla du gnäller på att bönder som är ute¨på vägarna!! hade inte de varit ute åå sett till att ni får mat så hade inte du fått någonxD Tänk för fan hur du själv är!!!

kan du hålla dina privata problem för dig själv kvinna.
Ja de är jävligt mycket ivägen. de kan köra i skogen och hålla sig där de ska.

DFFL
9 020 Inlägg
3 juli 2009
tkd_rille skrev:
Galenimig skrev:
tkd_rille skrev:
Värmen ska vara här så mycket som möjligt. När de kommer regna var och vareviga dag så gnäller ni för det.

Du ska inte snacka om gnälla du gnäller på att bönder som är ute¨på vägarna!! hade inte de varit ute åå sett till att ni får mat så hade inte du fått någonxD Tänk för fan hur du själv är!!!

För en gångs skull på din sida här.

Hade jag fått bestämma så hade bönderna fått finkan om de tog upp sina traktorer på asfalterade vägar.
(Gäller även A-traktorer och EPA-traktorer, fast knattarna får hårdare straff)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Fisketokig
2 997 Inlägg
3 juli 2009
FireTraXX skrev:
tkd_rille skrev:
Galenimig skrev:

Hade jag fått bestämma så hade bönderna fått finkan om de tog upp sina traktorer på asfalterade vägar.

Haha. Iofs förstår jag på ett sätt, men skulle du möta mig med släp på 3,2 meter så är nog även du som alla andra halvvägs ner i diket när man kommer i 40 knyck utan minsta tendens att sakta in eller möjlighet att gå ut mer på trånga vägar.

Störst går först, bara att acceptera big_smile

Värre när det är mitträcken och enfiligt. Då kan man överväga att sakta ner för att försöka slå gamla rekordet på 42 bilar i tät kö roll

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 juli 2009
Martin 9-3 skrev:
FireTraXX skrev:
tkd_rille skrev:

Haha. Iofs förstår jag på ett sätt, men skulle du möta mig med släp på 3,2 meter så är nog även du som alla andra halvvägs ner i diket när man kommer i 40 knyck utan minsta tendens att sakta in eller möjlighet att gå ut mer på trånga vägar.

Värre när det är mitträcken och enfiligt. Då kan man överväga att sakta ner för att försöka slå gamla rekordet på 42 bilar i tät kö roll

Firetraxx var väl lastbilschaufför? wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

DFFL
9 020 Inlägg
3 juli 2009
Martin 9-3 skrev:
FireTraXX skrev:
tkd_rille skrev:

Haha, ja jag vill ju inte krocka. tongue
Att störst går först vet jag redan, jag är lastbilschaffis ju.

Och efter ~30 000 mil sen jag fick körkort 2005 så har jag märkt att bönder är jobbiga as när man har tider att passa.
Det är ju bara då ni är framme.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

660 Inlägg
3 juli 2009
Jag älskar denna värme! Fy fan va skönt det är! Kom precis hem från en 60 mils bilfärd i 30 grader (kanske mer?) och det var skööönt! Lädersäten och ingen AC ska det vara så man verkligen sitter slickad i stolen!

Hehe ne seriöst så tycker jag att värmen är riktigt trevlig! Dock kunde det blåsa lite mera men det är juh bara jag det smile

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

1 062 Inlägg
4 juli 2009
Tvärtom, mår bättre, är piggare, och livets motgångar känns mindre av någon anledning när vädret är kanon som nu. Känns som borta i Södra Florida.....

"You Go, we go!"

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
4 juli 2009
740tjejen skrev:
Ja en pool vore inte fel. smile Men om man skaffar en, Hur får man den fylld. Tar man ur brunnen sinar den väll i denna värme. smile

Jag har egen brunn.
Det tog ett par dagar att fylla den,men jag hade inte vattnet på hela tiden.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/367/699826_rf08xy.jpg

Muttley
4 juli 2009
FireTraXX skrev:
tkd_rille skrev:
Galenimig skrev:

haha ja de är otroliga problem de här slöfockarna. I med man jobbar på vägen. Och har man då tid att passa som man ofta har blir man bara less på dessa.
Lastbilar är mindre besvärande då de är snälla och går undan iallafall och de håller oftast 80. Men de här jävla traktorerna ligger alltid kvar på samma bana och tro fan att man aldrig kan köra om de heller när man är försenad till näste kund :s

Fri fart för ett fritt folk!
14 167 Inlägg
4 juli 2009
tkd_rille skrev:

lagom 20-25grader vindstilla och ingen sol

vill påstå att värmen i sig inte är problemet utan fuktigheten

om man går och duchar är man exakt lika klibbig och äklig efter 5minuter sad

hjälpte polarens lilla syster att flytta härom dagen..varmt som F-n höll på att dö flera gånger
det är verkligen inte rätt sorts väder för att anstränga sig  smile

har ALDRIG svettats så mycket som då

Kör fort så hinner inget hända...

373 Inlägg
4 juli 2009
man är ju helt ovan denna värmen och blir således aldedes konfys av den, är det 35 ute så ligger tempen på närmare 30 inne i lgten, har en fläkt som står på för fullt kväll och natte tid för att svalka ner så man kan sova!

3 714 Inlägg
4 juli 2009
Mindre skönt med 27-30 grader konstant så man inte kan sova o skit......

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
4 juli 2009
VolvoHanna skrev:
man är ju helt ovan denna värmen och blir således aldedes konfys av den, är det 35 ute så ligger tempen på närmare 30 inne i lgten, har en fläkt som står på för fullt kväll och natte tid för att svalka ner så man kan sova!

Hehe, jag har två fläktar som står på fullt ös hela dagarna tongue Blir förjääävla varmt annars.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Muttley
5 juli 2009
Growe skrev:
tkd_rille skrev:

hjälpte polarens lilla syster att flytta härom dagen..varmt som F-n höll på att dö flera gånger

De är gött som fan. Dock jobbigt med de klibbiga, blir ju lite halvfuktigt i arbetsbilen efter en dag tyvärr. men jag klagar inte, för jag vill ha sådan här värme smile

klart man ska väl känna att man jobbar?, som sagt att duscha kallt och känna att man blir ren från svett de är de bästa med duschen ju=).

343 Inlägg
5 juli 2009
Nu är det rätt skönt här. Mulet och inte så farligt varmt. Hoppas solen kommer tillbaka om ett par dagar dock och att detta bara är tillfälligt. smile

825 Inlägg
5 juli 2009
JapMax skrev:
Jag håller på o krevera, är inte det här helvetet slut snart flyttar jag in i kylen tongue

Jag också . Idag kan jag i alla fall andas . Har inget emot sol och sommar men när det mer än 24 + grader är det för varmt .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

825 Inlägg
5 juli 2009
ExXtr3me skrev:
VolvoHanna skrev:

Hehe, jag har två fläktar som står på fullt ös hela dagarna tongue Blir förjääävla varmt annars.

Jag har 5 fläktar och det blev ändå för varmt . Men nu ska det väl som tur är bli svalare . Tack för det . Det är efterlängtat.

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

9 108 Inlägg
5 juli 2009
Jag som tänkte gassa i solen idag sad Säkert ert fel att det blir höst redan. roll

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
5 juli 2009
MilleN skrev:
Jag som tänkte gassa i solen idag sad Säkert ert fel att det blir höst redan. roll

Det är nu man ska ut och städa bilen! Vilket jag ska!

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

RMR-Crew
478 Inlägg
5 juli 2009
Growe skrev:
tkd_rille skrev:

Haha, gilalr denna "höll på att dö flera gånger" big_smile

Själv tycker jag det är svinit varmt, och alldeles för varmt i garaget med... neutral

Sök