3394
Sök

Har polisen skaffat Porsche GT3 som polisbil??? *BILDER!!!!!* (Nej det har de inte)

1 853 Inlägg
22 juli 2009
Hehe sköna poliser som posa lite på skoj smile

han är nog bra sugen o prov köra den smile

/mvh soyd

Larmtekniker
307 Inlägg
22 juli 2009
Mortalis skrev:
Måste ha 0cm penis eller otroliga besvär när han inte får stå i centrum, om man först köper en porsche och sen sätter på klistermärken så de ska se ut som en polisbil..LOOK AT MEEE

Kul att folk trodde de va en riktig snutbil i början av tråden haha

Måste det handla om att ha en liten penis för att man köper en fet bil och vill synas? smile

/ Wången

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
22 juli 2009
haha grymt att poliserna vill va med på bild big_smile tror nog många poliser tycker de är lite små kul ;D dom e ju fortfarande människor

60 Inlägg
22 juli 2009
är bilden tagen i sverige eller i polen ? är den tagen i sverige MÅSTE dom beslagta bilen.

om den nu inte står på inhängnat område då trafikregler sätts ur spel tongue

KHRacing
23 juli 2009
Shindou skrev:
är bilden tagen i sverige eller i polen ? är den tagen i sverige MÅSTE dom beslagta bilen.

föraren tejpade vit tejp över POLIS-texten samt ljusrampen inann han for iväg = lagligt.

Sedan lär han nog även på byta koppling efter förra onsdagen - maken te dålig förare som inte känner sin bil har jag inte sett på länge då han slirade så mkt i starten att det slirade så fort han gick på gasen hela strippen ner (201m) & det luktade hela returlinen med... :-(

Kanon..
1 473 Inlägg
23 juli 2009
KHRacing skrev:
Shindou skrev:

föraren tejpade vit tejp över POLIS-texten samt ljusrampen inann han for iväg = lagligt.

Sedan lär han nog även på byta koppling efter förra onsdagen - maken te dålig förare som inte känner sin bil har jag inte sett på länge då han slirade så mkt i starten att det slirade så fort han gick på gasen hela strippen ner (201m) & det luktade hela returlinen med... :-(

Det är väl som det brukar vara,,,

Eskilstuna
70 Inlägg
24 juli 2009
tror dom skaffar såna för att få tag på såna som kör ifrån dom hela tiden..

det är va jag tror i allafall inte för att jag vill köra ifrån dom lr köra fort:)
Senast redigerat av ford_orion_RS (24 juli 2009)

JDM
593 Inlägg
24 juli 2009
Den är ju jättehäftig!!! Eloge till honom!
Blev förvånad att man fick ha de där reflexfärgerna, har läst att man bara får ha polisens gamla mönster men inte den nyaste. Att man inte får skriva polis är självklart.

De supersportbilar som ägs av polisen i andra länder, tex Lamborghinin i Italien används inte i biljakter, de används för akuta transporter av tex transplantationsorgan.

Det ska vara JDM och bana!

69 Inlägg
26 juli 2009
spelar ingen roll om polisen har skaffat sig en porche/ferrari/lamborghini det är bara köra över 160km då får dom inte följa efter så jag tror inte polisen  är så dumma att dom köper en porche för att ha den för biljakter

Mvh Cobra1

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
26 juli 2009
Asgrym, den svenska avundsjukan lyser igenom tråden på vissa ställen dock, jag tror han har en jävla stake att modda en porsche på detta sättet dock, minst 30 cm *smile

snygg bil o creds till honom istället.

*bara för man inte äger det behöver man inte ha avundsjuka sandlåda kommentarer*
Senast redigerat av SatansWrath (26 juli 2009)

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

DFFL
9 020 Inlägg
26 juli 2009
cobra1 skrev:
spelar ingen roll om polisen har skaffat sig en porche/ferrari/lamborghini det är bara köra över 160km då får dom inte följa efter så jag tror inte polisen  är så dumma att dom köper en porche för att ha den för biljakter

Mvh Cobra1

Poliserna som kör efter dig när du försöker sticka hänger på dig ända tills dess att de fått stopp på dig eller det att deras chef säger åt dem att släppa efter lite så att du saktar ner.

Det finns ingen bestämd hastighet då detta händer.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 Inlägg
451 Inlägg
27 juli 2009
cobra1 skrev:

Mvh Cobra1

I texas är de andra lagar, såg ett program förut om dom här poliserna som jagade folk i ganska höga hastigheter. Inge soft och få en viper i arslet! http://code3.files.wordpress.com/2008/0 … cop_01.jpg

272 Inlägg
27 juli 2009
haha fan va fett big_smile sån vil jag ha haha.

13 Inlägg
27 juli 2009
Haha han som gjorde det va ju i alla fall JÄVLIGT seriös tongue.. Bara hålla tummarna att inte nån snut får se den där bilden och övertalar sin chef ;D

69 Inlägg
29 juli 2009
FireTraXX skrev:
cobra1 skrev:

Mvh Cobra1

Poliserna som kör efter dig när du försöker sticka hänger på dig ända tills dess att de fått stopp på dig eller det att deras chef säger åt dem att släppa efter lite så att du saktar ner.

joo det finns en bestämd hastighet som säger att dom inte får följa efter om det blir för farligt för andra trafikanter  dom måste avbryta jakten om det blir för farligt allså om föraren är galen så måste dom avbryta o det bedömer dom på hans körning stor skillnad på polisen i usa o här samma sak kör du båge eller cross o slänger av dig hjälmen då måste dom avbryta eller hålla minst 10 meters avstånd för skulle du ramla eller skada dig under en biljakt av polisen så kan du stämma dom om du nu så klart kan bevisa det dåå

DFFL
9 020 Inlägg
29 juli 2009
cobra1 skrev:
FireTraXX skrev:
cobra1 skrev:

Mvh Cobra1

joo det finns en bestämd hastighet som säger att dom inte får följa efter om det blir för farligt för andra trafikanter  dom måste avbryta jakten om det blir för farligt allså om föraren är galen så måste dom avbryta o det bedömer dom på hans körning stor skillnad på polisen i usa o här samma sak kör du båge eller cross o slänger av dig hjälmen då måste dom avbryta eller hålla minst 10 meters avstånd för skulle du ramla eller skada dig under en biljakt av polisen så kan du stämma dom om du nu så klart kan bevisa det dåå

Du har gått på varenda skröna tydligen.
Ring 11414 och be att få prata med någon trafikpolis.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Förvirrad
10 Inlägg
29 juli 2009
koka skrev:
Ante90 skrev:
Kanske ser fel men jag ser inga blåljus O.o

Nä jag vet men civilare har inte de t.ex. tongue

Skulle den fläska på så hade nog taket åkt av lol

Och sen när var civil bilar stripade? wink Tappar man inte typ hela meningen med det hela då? :p

Förvirrad
10 Inlägg
29 juli 2009
cobra1 skrev:

Mvh Cobra1

Det där stämmer ju inte riktigt... Blev nämligen själv klockad (hade en civil mc polis bakom mig) på 169km/h. Han sa även att när han låg i 200 efter mig så letade han efter en växel till för att hinna ifatt roll

cobra1 skrev:

Precis som FireTraXX säger så verkar du gått på varenda skröna och även jag råder dit till att ringa och prata med någon kunnig person smile

Sen 10 meter... Har du en aning om hur kort bit det är? Förstår du hur långsamt det är om dom ska hålla den lagstadga 3 sekunders regeln.. Bättre att dom kliver ur bilen och går fram till dig och ställer sig framför isf wink

Men visst du har rätt i att dom inte får följa efter ifall det utgör "för mycket" fara för andra trafikanter så att det är rent av livsfarligt och vansinneskörning..
Senast redigerat av ShaddeN (29 juli 2009)

69 Inlägg
31 juli 2009
FireTraXX skrev:
cobra1 skrev:
FireTraXX skrev:

Du har gått på varenda skröna tydligen.
Ring 11414 och be att få prata med någon trafikpolis.

haha o du tror att polisen ska säga om det är sant eller inte då är det ju själv klart att dom uppmanar mig dåå köra mer än 160km så låter vi(polisen) dig vara... jag vet att det finns en hastighet då dom måste stoppa jakten men kom ihåg oxå att jag sa om det är riskabelt för andra trafikanter inte om det är en öppen väg o inte en enda bil ute...om du tror att du kan ringa o fråga polisen om det dom får o inte får så kan du glömma det du har för mycket tillit på vad polisen säger..ring in o fråga polisen om deras bilar är trimmade så får du flera olika svar varje gång du ringer dom "flesta" skulle ljuga om den frågan
Senast redigerat av cobra1 (31 juli 2009)

Sök