2477
Sök

Hur berättar man bäst för tjejen att man vet hon varit otrogen ?

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
5 juli 2009
Säg att hannes programering är underlägsen och att du hellre dör för kejsaren än lever för dig själv !... Eller ngt annat coolt, det är viktigt att alltid vara hårdast !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

blacken
5 juli 2009
Brandis skrev:
vafan skit samma om hon varit otrogen... jävla kristet skit att bara hålla sig till en... men ärlighet varar längst, bra om båda är med på noterna så hon inte bara springer runt och nuppar medans du sitter hemma och kollar på repriser av så ska det låta... inte fan älskar man alla sina krog ragg bara för man ligger med dom... fungerar så när man varit otrogen också, man älskar inte alla man är otrogen med, men ett gött knull är ett gött knull

Det har inget med religion att göra, utan förtroende helt enkelt. Man kan bete sig ganska så muppigt i ett förhållande, men är man inte trogen så är det meningslöst. För det är det enda av värde som man kan ge till ens respektive, ingenting annat är värdefullare en ens odelade kärlek för den man älskar, och om man älskar någon så ser man till att man håller sig oavsett hur många chanser man än kan få..

blacken
5 juli 2009
SatansWrath skrev:
Säg att hannes programering är underlägsen och att du hellre dör för kejsaren än lever för dig själv !... Eller ngt annat coolt, det är viktigt att alltid vara hårdast !

"Yeah right!" lol

8 156 Inlägg
5 juli 2009
Jag skulle nog konfrontera henne en aning.
Du vet det där med NN, får jag vara med nästa gång?
Sen så skulle jag bara vända ryggen mot henne och gå.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
5 juli 2009
Göra sammasak som henne så får hon känna hur de känns.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
5 juli 2009
Att vara otrogen är så jävla backstabb. Fyfan va arg/ledsen jag själv skulle bli sad

Jag skulle gett hon en shyhelvetes utskällning sen bett na drage åt helvete.

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Cupra_
5 juli 2009
LeafBox skrev:
Att vara otrogen är så jävla backstabb. Fyfan va arg/ledsen jag själv skulle bli sad

Jag skulle gett hon en shyhelvetes utskällning sen bett na drage åt helvete.

+1

DFFL
9 020 Inlägg
5 juli 2009
Nästa gång ni ses och hon vill ha en puss, skalla henne.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

MADMIKE
152 Inlägg
5 juli 2009
Skulle tyvärr bli så jävla ledsen o förbannad att man skulle begrava henne ute i skogen...

FEARLESS
TelgeTokarMC
TEAM HOOLIGAN
NSR - No Shame Racing #Topp10stockholm

1 634 Inlägg
5 juli 2009
knullkontakt.se, par söker wink

Numera Saab 9-5 Aero -00

807 Inlägg
5 juli 2009
va tyst o ha sex med henne en sista gång... när du är klar kasta en tjuga på henne o tacka för dig...

I'd rather die like a man, than live like a coward

RMR-Crew
478 Inlägg
5 juli 2009
FireTraXX skrev:

Så jävla klockrent, sikta på näsan.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 juli 2009
FireTraXX skrev:

lol

Var inte otrogen tillbaka som någon skrev, då är du inte bättre än henne. Konfrontera henne, skäll ut henne och lämna henne. Gå inte och bär på det en lägre tid, det mår inte du (eller hon, men vem bryr sig?) bra av.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

218 Inlägg
6 juli 2009
när ni sitter i bilen åker du helt enkelt ut på landet en mörk kväll, när ni bara sitter å åker säger du, faan känns som att jag har punka på höger fram, stanna säg till henne att gå ut å kolla. se till att hennes mobil e kvar i din bil. när hon går ut stänger du dören och åker smile

Projekt: SKYLINE - THE WHITE DOPE

908 Inlägg
6 juli 2009
Trådstartare
Mrsky skrev:
när ni sitter i bilen åker du helt enkelt ut på landet en mörk kväll, när ni bara sitter å åker säger du, faan känns som att jag har punka på höger fram, stanna säg till henne att gå ut å kolla. se till att hennes mobil e kvar i din bil. när hon går ut stänger du dören och åker smile

hahaha, klockren men eftersom jag inte har ett körkort så blir det lite svårt wink

687 Inlägg
6 juli 2009
Som någon annan sa är du säker på att hon har varit otrogen?

4 005 Inlägg
6 juli 2009
Har hon ingen syster eller snygg bästis?

121 Inlägg
6 juli 2009
FireTraXX skrev:

haha!

Team dBakuten
3 453 Inlägg
6 juli 2009
linuslinje skrev:

Uah.. det där är det fula sättet att kasta skit på exet ju. Nu ska vi inte lära folk nå dumt här. wink

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

4 005 Inlägg
6 juli 2009
Tokken skrev:
linuslinje skrev:

Uah.. det där är det fula sättet att kasta skit på exet ju. Nu ska vi inte lära folk nå dumt här. wink

Jodå, eld släcker man med eld!

Sök