WasteGate skrev:
civic skrev:
tror inte TIC'en drar Rexen. man åker ju för halva bensinkostnaden i en crx också (värt å tänka på när bensin kostar 12,40 )
Du pratar om bensinkostnad?
Kolla på vad reservdelarna till en crx kostar, och som nedanstående författare skrev, försäkring.. osv.. undra om inte crx klassas som sportvagn? då blir försäkring därefter..
Och jag tror inte en crx hänger av en 740 tic med ET motorn.. inte en suck..
Absolut inte i starten, sen kanske det är jämt (om crxen har tur) å sen får vridmomentet tala
som man oftast inte får i en sugis, förutom i jänkare.. så förslag..
Köp en crx, släng i en corvette LT1 motor! perfa.. då har du flera hundra hästar å ett maffigt vrid!
å du, då piskar du volvo skruttförti med hästlängder.. haha..
Ämen seriöst, som förstabil bör du räkna in ALLA kostnader, inte bara soppan.
Även hur lättmekat det är, försök byta koppling på en crx för första gången hemma själv!
på en sevvenfårti åker du till GDS å byter, lyft, plocka bort lådan, pilla den kopplingen, på me skiten å ut å åk.. typ..
Försäkringskostnader,
resdelar,
turbo

kvalisort.. osv
jaja.. gillar du CRX ska du såklart åka det!
//Stoffe