SatansWrath skrev:
Jag tvivlar inte på att hårdrockare har de mest remakabla o hårdaste fyllor o bewrätta om här, möjligtvis kanske ryssarna spöar oss metalheads, men tänk på de kan åxå vara hårdrockare.
altså när jag har tid skall jag lägga upp diverse fyllor på youtube, då polaren fick åka tysk polisbil , blev bannlyst från wacken (metal festival) och blev LANDSFÖRVISAD från tyskland. Det var fylla det, samma person låg o runkade på metalmeeting i belgien snorfull (ja vi har kilt på under metal festivaler) därför bjöd vi in så många som möjligt som kunde bevittna detta fylleslag av onani, frenesi o totalt äckel.
Själv tog jag mig ett kräk i min polares sovsäck, somnade i kräket o vaknade dagen därpå med korvrester i mitt hår, sket även ner min röv totalt över någons tält hahaha, flabbar än idag åt detta. Min andra polare springer runt o gör glidtackligar på folk i dyngan, två andra sitter o dricker jägermesiter blir sinnesjuka o hoppar bomben i någons tält, där en stackare ligger i osv.
Själv vet i fan vilka som varit mina värsta fyllor. Har hoppat bomben på en tjocktv med knivblad i, som jag nästan fick i röven, var med om när min polare kastade ner min andra polare från andra våningen, men han missade buskarna o träffade ett metallräcke. blåmärke över hela låret och hjärnskakning.
Har även knäckt en gitarr över en polares rygg, krossat en flaska på en av mina bästa polare när vi röjde o skapade en moshpit på dansgolvet (till rnb) tivoli i Helsingborg. (fanns en orsak, dock inte tillräckligt)...
Kanske låter lite otroligt, men häng med vårt gäng till wacken detta år, så får ni se på fan !