PatrikTurri skrev:Blir de ingen träff innan cruisingen?
Robban 245 skrev:Joas_86 skrev:Robban 245 skrev:4 noller i grillen och en bakom ratten Noller ? (NOLLOR)Att styla en volvo är som sminka en GRIS Haha ja du vet ju själv hur det där eller hur ..Men min går ju iallefall
Joas_86 skrev:Robban 245 skrev:4 noller i grillen och en bakom ratten Noller ? (NOLLOR)Att styla en volvo är som sminka en GRIS
Robban 245 skrev:4 noller i grillen och en bakom ratten
Robban 245 skrev:PatrikTurri skrev:Blir de ingen träff innan cruisingen? Undrar samma?
Robban 245 skrev:Joas_86 skrev:Kommer lätt med min POTENTA AUDI S4 TURBO QUATTRO (Visa volvo killar var blåa skåpet ska stå !)//Joas4 noller i grillen och en bakom ratten
Joas_86 skrev:Kommer lätt med min POTENTA AUDI S4 TURBO QUATTRO (Visa volvo killar var blåa skåpet ska stå !)//Joas
Mats_T5 skrev:Robban 245 skrev:PatrikTurri skrev:Blir de ingen träff innan cruisingen? Undrar samma? Om vi samlas klockan 16 på kajen och sen åker vi bort till köpmanberget så vi är där till 17 tiden..Eller har någon annan bättre förslag
PatrikTurri skrev:Mats_T5 skrev:Robban 245 skrev:Undrar samma? Om vi samlas klockan 16 på kajen och sen åker vi bort till köpmanberget så vi är där till 17 tiden..Eller har någon annan bättre förslag De tycker jag låter bra
Mats_T5 skrev:Robban 245 skrev:Undrar samma? Om vi samlas klockan 16 på kajen och sen åker vi bort till köpmanberget så vi är där till 17 tiden..Eller har någon annan bättre förslag
Robban 245 skrev:Undrar samma?
Robban 245 skrev:PatrikTurri skrev:Mats_T5 skrev:Om vi samlas klockan 16 på kajen och sen åker vi bort till köpmanberget så vi är där till 17 tiden..Eller har någon annan bättre förslag De tycker jag låter bra Låter bra de
PatrikTurri skrev:Mats_T5 skrev:Om vi samlas klockan 16 på kajen och sen åker vi bort till köpmanberget så vi är där till 17 tiden..Eller har någon annan bättre förslag De tycker jag låter bra
Mats_T5 skrev:Om vi samlas klockan 16 på kajen och sen åker vi bort till köpmanberget så vi är där till 17 tiden..Eller har någon annan bättre förslag
Davv3 skrev:Ja, får se om man tar och rastar supran i hudik då kanske
Mats_T5 skrev:Robban 245 skrev:Joas_86 skrev:Kommer lätt med min POTENTA AUDI S4 TURBO QUATTRO (Visa volvo killar var blåa skåpet ska stå !)//Joas4 noller i grillen och en bakom ratten Haha.. Helt rätt robban