2765
Sök

tryck i 940

88 Inlägg
22 april 2006
Trådstartare
halloj.. tänkte höra va ni kan rekommendera för bas till en 940 för å få riktigt tryck.
Senast redigerat av Dr_foppa (23 april 2006)

1 631 Inlägg
24 april 2006
Hur stor budget har du? Vad har du för steg att driva med? Framsystem?

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

159 Inlägg
24 april 2006
gurenius skrev:
Hur stor budget har du? Vad har du för steg att driva med? Framsystem?

kan ju passa på att "låna" tråden lite (A)  jag funderar i stort sett samma sak, men ska ha mittt i en 740 big_smile   

framsystem  MB quart RCE 5,25" *kitsystem*
huvudenhet  Alpine 9855 LR pioneer 9600 (har ej bestämmt mig än neutral )
slutsteg, framsystem  DLS  RA 20
slutsteg basa/basar?! DLS A6

*funderar på DLS ur 10....*  :S

104 Inlägg
24 april 2006
det jag har köpte jag för 2700 på Elmia, kostar 3700 ca nu från MDS, bas och slutsteg, hoppade över framsystemet, klarar mej på det som sitter i, diskanterna räcker för tinitus..
men basen kickar som fan i skuffen på min 850!! Det är ett MDS Grand Prix GP3 Slutsteg på 2x360W eller 720 bryggat, baslådan är en MDS Fanatic Digital Encl 1.12FD på 700W, sen tillkom ju kablar till prislistan oxå.. Har bilder om du vill se prylarn. Med slusteget får du även en fjärr som du kan ställa basen med så slipper du skena bak i skuffen varje gång du vill ändra några inställningar wink

Riktiga män kör volvo!

1 436 Inlägg
24 april 2006
Jupp GP3 eller föregångaren AC3 skall jag köra på just för fjärren...

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

88 Inlägg
24 april 2006
Trådstartare
vet inte riktigt ja. Många säger mds är skit men jag vet inte ja. har funderat lite på att sätta en bas jag har redan men byta slutsteg. Har en GAS 123PRO nu i en sluten låda.

Sök