3123
Sök

Chevrolet biscayne -69 Hgw SÅLD!

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 523 Inlägg
19 februari 2010
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:
Coolt med taksökare big_smile Kupefläkt har jag redan så tyvärr kan du inte lura på mig nåt sånt wink

Mitt är dessutom ännu fränare big_smile wink cool lol
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=728088

får man ju ha big_smile..... jo din va lite coolare än min tonguebig_smile

Glöm inte att skruva bort taksökaren innan du blir stoppad av polisen bara wink dom brukar inte uppskatta såna big_smile

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

Customiserare
1 212 Inlägg
19 februari 2010
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:
Coolt med taksökare big_smile Kupefläkt har jag redan så tyvärr kan du inte lura på mig nåt sånt wink

Mitt är dessutom ännu fränare big_smile wink cool lol
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=728088

Glöm inte att skruva bort taksökaren innan du blir stoppad av polisen bara wink dom brukar inte uppskatta såna big_smile

jasså vad ska dem säga om de??? ...  big_smile

raggen går

6 523 Inlägg
19 februari 2010
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:

Till kompisen som hade en sån på sin saab v4 för typ 10-15år sedan sa dom att det inte var tillåtet med uppstickande fasta föremål på taket. (och jag har för mig att taksökare blev förbjudna av just den anledningen) men men varför vara laglig?

En rolig olaglig sak: En jobbarkompis fick en 500kr lapp av farbror...eller "fröken blå bitch" vare visst förra helgen för långsam körning i stan wink

Customiserare
1 212 Inlägg
19 februari 2010
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:

Till kompisen som hade en sån på sin saab v4 för typ 10-15år sedan sa dom att det inte var tillåtet med uppstickande fasta föremål på taket. (och jag har för mig att taksökare blev förbjudna av just den anledningen) men men varför vara laglig?

En rolig olaglig sak: En jobbarkompis fick en 500kr lapp av farbror...eller "fröken blå bitch" vare visst förra helgen för långsam körning i stan wink

oki... då är ju inte saftablandere lagligt häller då ju som bla  alla komunala bilar har tongue dem kan ju försöka sätta en sån bot för mig... långsam körning är inte olagligt så länge man inte kör på motorväg... får ju dem ta o ge sig... som tur e alla snutar vana vid alla jänkebilar i hässleholm  tongue

raggen går

6 523 Inlägg
19 februari 2010
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:

oki... då är ju inte saftablandere lagligt häller då ju som bla  alla komunala bilar har tongue dem kan ju försöka sätta en sån bot för mig... långsam körning är inte olagligt så länge man inte kör på motorväg... får ju dem ta o ge sig... som tur e alla snutar vana vid alla jänkebilar i hässleholm  tongue

Saftblandare är tillåtet på bilar som är arbetsfordon vetu,
Jo så sakta som tomgångskörning i stan är olagligt. dom räknar in det i störade av medtrafikanter eller nåt... han har fått böter för det förr & överklagat & suttit i rättegång tillomed big_smile fast denna gång hade han chaffis men det var hans bil iaf...
Senast redigerat av farbrorbozze (19 februari 2010)

Customiserare
1 212 Inlägg
19 februari 2010
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:

Saftblandare är tillåtet på bilar som är arbetsfordon vetu,
Jo så sakta som tomgångskörning i stan är olagligt. dom räknar in det i störade av medtrafikanter eller nåt... han har fått böter för det förr & överklagat & suttit i rättegång tillomed big_smile fast denna gång hade han chaffis men det var hans bil iaf...

oki...

raggen går

Customiserare
1 212 Inlägg
24 februari 2010
Trådstartare
dagens uppdate är inte alls kul...

idag kl 11:17 blev man 4600kr och ett körkort fattigare och inte nog med det så fick man ombes på bil fan med

https://www1.garaget.org/gallery/archive/90890/866026_wu7z0n.jpg
har tagit väck lite personlig fakta tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/90890/866030_19sd1a.jpg
bötern

raggen går

6 523 Inlägg
Customiserare
1 212 Inlägg
24 februari 2010
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
hmmm vad har du nu ställ till med ? wink

fortkörning... sad 83 på 50 väg

raggen går

6 523 Inlägg
24 februari 2010
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:

spännande sad *not*

behöver du lappen eller klarar du dig bra utan?

Customiserare
1 212 Inlägg
24 februari 2010
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:

spännande sad *not*

behöver den igentligen men får ju snällt klara mig utan den... blir ju rätt svårt nu o ta sig till de garaget jag har och leverera varorna på jobbet...

raggen går

Med lem
768 Inlägg
24 februari 2010
Men va fan! Nu kan du ju mecka destå mer. Har en sparkcykel på jobbet om du vill låna?  wink /Robin

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!

6 523 Inlägg
24 februari 2010
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:

spännande sad *not*

behöver den igentligen men får ju snällt klara mig utan den... blir ju rätt svårt nu o ta sig till de garaget jag har och leverera varorna på jobbet...

Kör du bil i jobbet kan det hända dom kan hjälpa dig med en överklagan (intyg att du behöver det i jobbet) så du får tillbaka körkortet snabbare.

Customiserare
1 212 Inlägg
25 februari 2010
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:

spännande sad *not*

Kör du bil i jobbet kan det hända dom kan hjälpa dig med en överklagan (intyg att du behöver det i jobbet) så du får tillbaka körkortet snabbare.

jo jag vet har redan pratat med både polisen och chefen och han kommer att hjälpa mig med ett intyg...

big_smilebig_smile

raggen går

Customiserare
1 212 Inlägg
25 februari 2010
Trådstartare
robininfOCUS skrev:
Men va fan! Nu kan du ju mecka destå mer. Har en sparkcykel på jobbet om du vill låna?  wink /Robin

jess forden kommer att byggas om ännu mer nu när jag har återhämtat mig från boten och vet hur länge jag blir av med lappen

raggen går

Customiserare
1 212 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
bilen står fortfarande under mycket snö sad så nu har man suttigt o räknat lite på både tid och pengar och har kommit fram till att den blir inte klar till dem träffarna jag vill åka på så de bir o skruva ner bilen ingen o göra allt lite bättre nu...

så de blir ny lack på bilen då jag ändå sak svetsa igen alla listhål och laga den lilla rosten som finns på den.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/90890/880904_ok5px4.jpg
Nya färgförslag till chevan..

kom gärna med förslag på andra färger med big_smile helst något nytt som ingen annan har big_smile
Senast redigerat av rockabilly_ponta (19 mars 2010)

raggen går

Customiserare
1 212 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
här e ett annat färgförslag från robininfOCUS  big_smile vad tycker folket??

https://www1.garaget.org/gallery/archive/90890/880918_al7ruy.jpg
Färgförslag från robininfOCUS här på garaget

raggen går

2 788 Inlägg
1 163 Inlägg
19 mars 2010
Mattsvart med rött tak helt klart! Men inte klar rött utan en mörkar matt vinröd...
Typ denna kombinationen?
https://www1.garaget.org/archive/69/68911/65873/65873-1651220.jpg

Mvh

Customiserare
1 212 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
vinröd är inte min smak alls.. hade mer tänkt på denna mattröda big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/90890/880989_nxb9rd.jpg

funderar till och med om man skulle göra mina flammor vita då med big_smile

raggen går

Sök