Lite kvällsjobb då mina spacers kom hem från www.schmiedmann.se Mina Miro M6 kopior hade ju redan plockats av och vaxats två gånger. Tänkte försöka skydda de nya hjulbultarna också så jag doppade dom två gånger i flytande hårdvax och polerade dom sedan.
...4mm spacerplatta per sida blir bra gissar jag. Vill absolut inte ha nåt däck som tjuter i skärmkanterna då det niger ner ordentligt. Det blev två eloxerade och två aluminium för det var sån väntetid att få hem lika.
...hamnade rätt bra i mitt tycke. Inget "stance" men det ville jag inte ha heller.
...passade på att skjuta in min dämpare en liten bit till, den sitter tight....
...också en bild ute innan regndropparna kom...
Senast redigerat av eastmotorsport (4 juli 2012)
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Det är en fin kärra du har, även om ja tycker du ska byta till sånna retrofälgar som han vad han nu heter i stan som kör 330 har, dom är löjlig snygga!
Det är en fin kärra du har, även om ja tycker du ska byta till sånna retrofälgar som han vad han nu heter i stan som kör 330 har, dom är löjlig snygga!
Tack Nicklas , du gjorde ett bra jobb med den. Men om bilen är kvar nästa sommar har jag en annan uppsättning hjul på gång. Giftiga är bara förnamnet på dom :-)
Om det blir som så att du ska byta fälgar, säljer du M6 fälgarna? Är på jakt efter likadana nämligen ^^
Jag tror att jag kommer behålla dom ett tag iaf bara för att jag gillar dom också väldigt mycket. Ska bättra ett par små skador också på dessa samtidigt. Men jag har dig i åtanke ifall dom säljs. // mvh Urb.
I vinter blir det lite pyssel med 330n. Den där lilla vingen på bakluckan som jag suktat efter ska nog dit och sen skulle jag vilja testa fälgar som "sticker ut" lite mot M6 orna jag har. Kommer nog att behålla även mina som jag har nu för dom gillas som tusan. men sånna här funderar jag på i 19"