2860
Sök

Inför: Linköpingsträffen #4 8/8

KTM 660
537 Inlägg
2 augusti 2009
Kommer förhoppningsvis i gton

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

Bubba
32 Inlägg
2 augusti 2009
Jag kommer !!      smile

82 Inlägg
3 augusti 2009
Kanske tittar förbi om man ändå skall till Lkpg

429 Inlägg
3 augusti 2009
Kommer!. Har beställt nytt sänknings kit nu från GE motorsports, hoppas det hinner komma innan big_smile

// Pontus

Herr
135 Inlägg
4 augusti 2009
Damn, jag missar denna träff.

#! /bin/death

876 Inlägg
28 Inlägg
4 augusti 2009
kommer smile

men om polisen stör oss hela kvällen på parkeringen kan vi väll störa dom också? big_smile typ polishuset o få massa klagomål på högljudna bilar osv? (hmm) eller? big_smile

89 Inlägg
4 augusti 2009
funderar på att komma ner och titta lite,brukar det vara mycket folk?

28 Inlägg
4 augusti 2009
evojohan skrev:
funderar på att komma ner och titta lite,brukar det vara mycket folk?

beror på vad du menar med mycket smile men parkeringen brukar vara välfylld smile

Herr
135 Inlägg
4 augusti 2009
Freddab skrev:
kommer smile

men om polisen stör oss hela kvällen på parkeringen kan vi väll störa dom också? big_smile typ polishuset o få massa klagomål på högljudna bilar osv? (hmm) eller? big_smile

Detta verkar oerhört korkat. Bry er inte om polisen istället är mitt tips.

/M

#! /bin/death

15 Inlägg
4 augusti 2009
självklart kommer man big_smile hoppas herr batong kan lämna oss ifred den här gången:P

full gas vevlagers ras

72 Inlägg
4 augusti 2009
mkv skrev:
Freddab skrev:
kommer smile

Detta verkar oerhört korkat. Bry er inte om polisen istället är mitt tips.

/M

Hmm , Du Freddab , Vill du att vi ska kuna fortsätta ha träffar i stan ? , Isf ska du nog tänka efter lite ..

947 Inlägg
4 augusti 2009
Vi kan ha träffen utanför polisen på deras parkering tongue hehe.. nädå skojjar bara..

455 Inlägg
5 augusti 2009
Nice då smile

12 Inlägg
5 augusti 2009
Funderar på att komma förbi och kika, dock så är bilen ganska mycket under reparation men det är väll en smäll man får ta!

I bleed Ford blue
221 Inlägg
5 augusti 2009
Kommer !

I dont need sex, the goverment fucks me every day !

Snoozy
6 augusti 2009
Snoozy skrev:
Snoozy skrev:
V745 skrev:
Om jag kan komma så lär jag vara på plats. Kanske går det att fixa en förträff för Volvo 7/900 serien även i Linköping? Om det är intressant kan man ju kanske samlas vid Swedol (mittemot IKEA-lagret) 19.30 och sedan köra i samlad trupp till OnOff parkeringen.

Jag hoppas att jag är ledig vid den tiden på kvällen, men jag garanterar inget.

Ja jag åker ju 740i så!!!  jag kommer om jag åker in...

jahopp det blir inget med varken action meet eller nåt annat..   bilen blev skrot inatt pga av att en körde rakt ut framför mig vid statoil mantorp.  mad

Hmm  kommer nog ändå.  har ju inte fått ihop attackskåpet än då, men får la åka med 945an istället ja eller chevahågisen  det märks som sagt va...

2 201 Inlägg
6 augusti 2009
kanske tittar in om, när man ändå är i linköping 
se hur ni sköter er däruppe     smile

Sök