men om polisen stör oss hela kvällen på parkeringen kan vi väll störa dom också? typ polishuset o få massa klagomål på högljudna bilar osv? (hmm) eller?
men om polisen stör oss hela kvällen på parkeringen kan vi väll störa dom också? typ polishuset o få massa klagomål på högljudna bilar osv? (hmm) eller?
Detta verkar oerhört korkat. Bry er inte om polisen istället är mitt tips.
Detta verkar oerhört korkat. Bry er inte om polisen istället är mitt tips.
/M
Hmm , Du Freddab , Vill du att vi ska kuna fortsätta ha träffar i stan ? , Isf ska du nog tänka efter lite ..
Om jag kan komma så lär jag vara på plats. Kanske går det att fixa en förträff för Volvo 7/900 serien även i Linköping? Om det är intressant kan man ju kanske samlas vid Swedol (mittemot IKEA-lagret) 19.30 och sedan köra i samlad trupp till OnOff parkeringen.
Jag hoppas att jag är ledig vid den tiden på kvällen, men jag garanterar inget.
Ja jag åker ju 740i så!!! jag kommer om jag åker in...
jahopp det blir inget med varken action meet eller nåt annat.. bilen blev skrot inatt pga av att en körde rakt ut framför mig vid statoil mantorp.
Hmm kommer nog ändå. har ju inte fått ihop attackskåpet än då, men får la åka med 945an istället ja eller chevahågisen det märks som sagt va...