deempan skrev:
D_Nilsson skrev:
Jag hade lätt valt M3:an!...att jag är ju Bmw-nörd kan ju tilläggas!
Dock kan det bli svårt att hitta en riktigt fin för 80 000kr, lägg till ca 10-15 000kr så får du en riktigt fin M3 E36 3.0!
haha okej så du hade kört på M3an. har ochså varit sugen på en m3a men sen så dök Evo och skyline upp i skallen
visst man åker bekvämt i en m3a med ratten på rätt sida, och rätt me bra pulver i motorn ochså
men man kan göra så mycke mera med en turbo bil... så jävla svårt haha
Ja lätt att det hade blivit en M3:a för min del!
Evo och Skyline är fina bilar...men!
...Evon låter ju apatråkigt jämfört med M3:an och Skylinen (tycker jag), sen har du ratten på "rätt" sida i M3:an om man jämför med Skylinen=) Du kan få en M3 3.0 att gå jävligt bra, 286hk/320nm org!
(Lär kännas ganska gött i ryggen!
) Till M3:an kan du ju skaffa kolfiberinsug vilket ger mycket bättre effekt i högre registret, och ett grymt ljud! På M3 3.0 kan du även ta bort LMM vilket ger ett ännu råare ljud, och du behöver inte mappa bilen när du tagit bort den(har jag hört), däremot på en 3,2 måste du mappa om du skulle ta bort LMM:en. Sen finns det chip såklart!
Kolla in PG´s (
www.garaget.org/PG) M3:a här på garaget, han har gjort dessa modifikationer på sin M3:a och många fler...och jäklar vilken sjuk bil han har!
Kollar du även hans filmer och hör det ljudet blir bilvalet mellan de 3 vrålåken ett lätt val!
Här har du en riktigt fin, fast priset är ju lite mer än 80 000kr tyvärr...men fin är den allt!
http://www.blocket.se/sodermanland/Bmw_ … 15&w=3 ...fast ratten är tokful!