MichosMiche skrev:
Självklart får man ju vad man betalar för. Jag gav ganska många tusen mer än vad du är ute efter för min, och då är det en Syncro som är mycket fin, välvårdad, påkostad och dessutom en av de allra sista Golf VR6 som gjordes. (MK III)
Här är ett knippe Golf VR6 som är till salu just nu, för max 30 000:
http://www.blocket.se/hela_sverige?q=go … &md=thHar du tur kan du hitta en fin, icke sönderkörd. Har du ännu mer tur är det en Syncro, dvs permanent fyrhjulsdrift. Volkswagen är pålitliga och bra bilar, om de har underhållts och skötts som de ska.
Lycka till! //Michos Miche
vr6 är snabba bilar.. väldigt ofta söndergasade tyvärr... det kanske är lättare att hitta en Gti som är fin? om inte annat så är dem "jättebasic" så dem är ju lätta och billiga att laga...
...8v som jag har är rätt slö av sig men ändå rolig att köra, ett klart byte uppåt från trådskaparens 85hk mazda dock
... det man vill ha är en 16v GTi på 150hk.. där måste vara den bästa kompromissen mellan effekt och pålitlighet... kan dock vara svåra att få tag på...
Hur hon än väljer så är VW ett bra val oavsett modell...
Senast redigerat av AcesHigh666 (23 juli 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.