Nu har jag suttit i timmar och läst/kollat genom alla 79 sidor i din tråd, och jag måste säga att jag blev MYCKET imponerad av slutresultatet. Jag önskar att jag ens skulle kunna något i NÄRHET av vad du har gjort, men men.. Sånt ska man väl överlåta till andra "/ mycket fint bygge enligt mig iallafall !
*Laud: Kul att du gillar vad jag gjort och att du tog dig tiden att läsa min låånga tråd * Aublitzz: Ja kör ju laglig bil å då måste man ju ha blinkers men fult är det så dom göms när ja inte kör me bilen! Här kommer updaten från gårdagen och nu är kickpanelerna helt klara
först kolfiberspackel sen finspackel
slipa lite, alltid lika kul
sen la ja på en svart färg som ska slipas bort så ser ja var ja missat och om det är porer kvar
efter slipandet va det dags för strukturfärgen...det är ju ingen stylad bil så vi ville ha den så original som möjligt
vänster sida, och ja dom är olika, av förklarliga själv som ja och ägaren kommit överrens om
*Laud: Kul att du gillar vad jag gjort och att du tog dig tiden att läsa min låånga tråd * Aublitzz: Ja kör ju laglig bil å då måste man ju ha blinkers men fult är det så dom göms när ja inte kör me bilen! Här kommer updaten från gårdagen och nu är kickpanelerna helt klara
Hmm Laglig? Tror min e lagligare än din.. Vad händer om du blir stoppad då din inte e omreggad o med tonade framrutor? Ska det vara noga så måste blinkersen vara fast skruvad.. Min saknar bara blinkers.. Fick nerslag då ja hade dubbeltape som blinkersen satt fast i.. Hoppas du har tur då..
Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Ja besiktigade bilen med corsa blinker som ja silvertejpat fast å det va inga problem, men dom skrattade när ja kom in Å focusen är helt laglig förutom toning och basätet som du skriver....Men när polisen tar mig och ger mig ombes ska den reggas om som 2 sits...För nästa version av bilen kommer bli helt wicked så då ska den ändå reggas om
Ja besiktigade bilen med corsa blinker som ja silvertejpat fast å det va inga problem, men dom skrattade när ja kom in Å focusen är helt laglig förutom toning och basätet som du skriver....Men när polisen tar mig och ger mig ombes ska den reggas om som 2 sits...För nästa version av bilen kommer bli helt wicked så då ska den ändå reggas om
Bra de.. E ju inte svårt att regga om den heller så slipper du kanske böter.. O det går fort.. Det kan det vara värt..
Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Lång mellan uppdateringarna men här kommer en liten... Hinner inte så mkt kundjobb när man har röven full med annat..För ja håller även på att byta motor på min omega v6...en saab 900 motor ska i den så allt flyttas över till den motorn från opel motorn å det tar sin lilla tid,bara blocket och toppen som är kvar från saabmotorn. å jag som hatar att pilla med sånt som finns under huven!
Pierres Kickpaneler är monterade och klara..
fälgar till en Evo 6 blev vita, va mattsvarta innan...Kommer bli snyggt på pale´s röda evo
NU mina vänner! snart ska det byggas om i focusen! Dock inget större ingrepp, baslådorna ska byggas om till basreflex, tävlade med den för å se hur många db ja låg på å det visade att ja spelade 144db med musik så nu ska det jagas DB! Först ska bilen till scf i halmstad sen byggs det om för den 5e juni är det db tävling å där ska ja va med Nu är målet 148db musik... Min gode vän "WoodMan" baskungen har hjälpt mig med låda och rörlängder å det ser lovande ut
NU mina vänner! snart ska det byggas om i focusen! Dock inget större ingrepp, baslådorna ska byggas om till basreflex, tävlade med den för å se hur många db ja låg på å det visade att ja spelade 144db med musik så nu ska det jagas DB! Först ska bilen till scf i halmstad sen byggs det om för den 5e juni är det db tävling å där ska ja va med Nu är målet 148db musik... Min gode vän "WoodMan" baskungen har hjälpt mig med låda och rörlängder å det ser lovande ut
Oj då;) Men tror du i slutändan kommer få labba lite med rörlängderna ändå;) 4dB är ganska mycket med tanke på att 3dB är dubbelt..