Nu ska jag slänga ihop allt som vi hållt på med dom senaste veckorna med min lilla skoda "Lady da winter edition". Det har blivit många veckor utan min lady nu.. Detta är anledningen....
Det inringade är sakerna vi ska ändra på, dvs strålkastare, lacksläpp, sidoblinkers, speglar, lister, handtag, sido kjolarna och vingen.
Ladyn står i Degerfors nu och väntar på sin tur. Det är en honda som blockerar! =P hihi! Men detta kommer bli skit bra! Tack vare Min Mats, Jimmy och Lollo!
ja även denna (som följer det ja gör) står hemma hos mej och ska få en lackering och en ljudanläggning över dess like ja har fullt av bygg bilder tänkte ja ska fylla på lite här nu
du ser ut att ha åkt på samma trevliga skitgöra som jag med rostlagning, gör ett ordentligt grundarbete med mycket epoxigrund på båda sidor av plåten så bör det hålla sig några år
du ser ut att ha åkt på samma trevliga skitgöra som jag med rostlagning, gör ett ordentligt grundarbete med mycket epoxigrund på båda sidor av plåten så bör det hålla sig några år
oh ja! allt ska bort och det kommer bli så bra så!
Ser riktigt bra ut, blir din bil färdig före Mats då
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)