3521
Sök

Angående Vallåkra:Se hit TJEJER som skall till VALLÅKRA... Jag har en fråga till er...

21 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
Killarna kan titta vidare (om inte ni vill anmäla intresse), detta riktas mot tjejer!

Min fråga är, tycker ni att det är dags för lite lättklädda, snygga killar som tvättar bil framför publik? Jag menar, skulle ni stanna till och ta en titt om jag skulle ordna en sådan tillställning framför mitt monter på Vallåkra i år? Är det inte dags för lite ögongodis till tjejer också? Vi är ganska många som går på en bilträff i regel, särskild en så stor tillställning som Vallåkra. Jag vill ha lite feedback så skall vi se om jag fixar en liten tillställning bara för er..... wink
(det är lite svårt måste jag erkänna, för killar kan vara absolut mesar, men vi får se...)

/Lobelia (motivlackerare)
Senast redigerat av lobelia (31 juli 2009)

79 Inlägg
31 juli 2009
Jo, jag skulle nog stanna till en stund å titta...(läs dregla)big_smile

48 Inlägg
31 juli 2009
hehe klart du ska ha de... de e ju nästan på tiden att de e någon som ordnar det....
jag skulle stanna och kolla:)

se alla avundsjuka blickar!

234 Inlägg
31 juli 2009
Supralady skrev:
Jo, jag skulle nog stanna till en stund å titta...(läs dregla)big_smile

Sant som de é sagt big_smile

Motorcyklar <3

13 Inlägg
31 juli 2009
Jo, det är klart man hade stannat o kollat, sånt ser man inte så ofta.. wink

www.ljudbyggaren.se
504 Inlägg
31 juli 2009
He he he....ni kanske skulle fixa en liten "battle"....killar vs. tjejer o se vem som tvätter bilarna bäst....ha ha ha.....de kunde ju va nåt wink

2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se

henkeboy77
1 augusti 2009
kan du motiv lack lite mer muskler som i filmen spartan så kan jag ställa upp och tvätta tongue hehe

5 089 Inlägg
1 augusti 2009
Trodde man åkte till vallåkra för att kolla in snygga bilar.. fast iofs, vissa verkar behöva snygga tjejjer\killar för att folk ska komma fram å titta på bilen....

Men va vet jag.

\Lindgren

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
1 augusti 2009
Haha jag hade klart stannat och kollat!

Even fools they say, can find a way out of the dark.

21 Inlägg
1 augusti 2009
Trådstartare
FLindgren skrev:
Trodde man åkte till vallåkra för att kolla in snygga bilar.. fast iofs, vissa verkar behöva snygga tjejjer\killar för att folk ska komma fram å titta på bilen....

Men va vet jag.

haha, du fattar precis..wink
Detta är min lilla protest att det fortfarende är så vanligt med 80-tals inspirerade brudar som smetar sig på bilar på träffar o mässor, vilket är ganska respektlös med tanke på hur många tjejer det är som faktiskt intresserar sig för och håller på med bilar på allvar..... Personligen så tappar jag intresset för en bil eller produkt med en poserande brud framför.......
Så eftersom detta fenomen kommer inte försvinna (för jag håller med om att det skall räcka med bara bilen) så är det enda sättet att skapa lite rättvisa är att erbjuda tjejerna lite av samma som killarna får hela tiden. Självklart så är detta med glimten i ögat! Tjejer ser nog på detta mest med skratt och "det var på tiden" attityd.

21 Inlägg
1 augusti 2009
Trådstartare
henkeboy77 skrev:
kan du motiv lack lite mer muskler som i filmen spartan så kan jag ställa upp och tvätta tongue hehe

haha, bra det, jag kommer ha airbrush sprutan med mig och kommer helt klart behöva lite folk... wink

3 390 Inlägg
1 augusti 2009
Flyttar denna till Allmänt då det inte rör en disskution om själva Vallåkraträffen (som redan har en tråd) utan mer tjejer/killar vid montrar.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

"Bilskadetekniker"
276 Inlägg
1 augusti 2009
Hade det inte vart för att jag skall ställa ut min egen bil så hade ja kunnat tänka mig stå och tvätta lite, e ju en jävligt rolig ide faktiskt!smile

lycka till!

// Jerker

21 Inlägg
1 augusti 2009
Trådstartare
WeDo skrev:
Flyttar denna till Allmänt då det inte rör en disskution om själva Vallåkraträffen (som redan har en tråd) utan mer tjejer/killar vid montrar.

MVH

ok? Fast jag trodde det handlade lite om vallåkra eftersom det handlar om något jag vill ordna vid mitt monter under just vallåkra.... men ok då, allmänt funkar också

3 390 Inlägg
1 augusti 2009
Om det är så att du söker folk etc så borde den ligga under Efterlyst. Trodde det mer var en disskution då frågan var om du skulle få mer besök av tjejer om du hade killar vid montern ?

I Forumsdelen du först postade i (Evenemang) ska endast info om kommande träffar vara.
Senast redigerat av WeDo (1 augusti 2009)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

716 Inlägg
1 augusti 2009
Får jag tvätta? Är 187cm lång. Har även ett Ett-pack som är täck med en percisk matta, har en Borat-dräkt hemma som ja skulle kunna klämma mig själv i, skulle kunna tappa delar där men bara att stoppa in igen (luftmassemätaren asså).

Kul idé, hör av dig om ja får tvätta.

21 Inlägg
1 augusti 2009
Trådstartare
WeDo skrev:
Om det är så att du söker folk etc så borde den ligga under Efterlyst. Trodde det mer var en disskution då frågan var om du skulle få mer besök av tjejer om du hade killar vid montern ?

I Forumsdelen du först postade i (Evenemang) ska endast info om kommande träffar vara.

Det handlar mest om att se om det finns intresse för att jag skall ordna detta till Vallåkra, och det verkar det finnas smile

Avstängd
914 Inlägg
1 augusti 2009
Åk till en strippklubb om ni vill se lättklädda människor, bil träffar är till för...ptja, bilar?
Senast redigerat av TMW-Performance (1 augusti 2009)

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
1 augusti 2009
Lite kul idé måste jag säga. smile Varför bara tjejer och bilar i montrarna på träffarna liksom.

Hoppas ni får ihop några grabbs som ställer upp tjejer!

MVH Thomas.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
1 augusti 2009
High-Octane skrev:
Hade det inte vart för att jag skall ställa ut min egen bil så hade ja kunnat tänka mig stå och tvätta lite, e ju en jävligt rolig ide faktiskt!smile

lycka till!

// Jerker

Jerker, tror du nån vill se din ölmage och håriga rygg? big_smile

Mvh. David.
PS. Ha så skoj på jobbet på måndag. wink

Bygger rolig bil. :)

Sök