3304
Sök

Inför vallåkaträffen (karavan)

947 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
Tja tänkte kolla intresset för en karavan till vallåkra från norrköping/linköping. Ni som kommer norrifrån får gärna hänga på. Är en bra bit att åka så det blir mycket roligare att åka om man är ett stort gäng smile

!!OBS!! ÄNDRAD SAMLINGSPLATS TILL BILTEMAS PARKERING DÅ IKEAS OFTAST ÄR FULL!!OBS!!

Vi samlas vid biltema vid 14.30. Åker sedan mot helsingborg kl 15. Är då framme i hbg ungefär vid 18-19 tiden därifrån tar det ca 25 min att köra till vallåkra. OBS!!! det är laglig hastighets som gäller för vill inte ha några eventuella olyckor eller indraget körkort..

Är i jönköping ungefär 16.30 så ni som vill hänga på därifrån möts vi vid shell vid A6 bredvid mc donalds. Åker därifrån 16.45 senast.
Senast redigerat av 850_GLT (13 augusti 2009)

347 Inlägg
1 augusti 2009
850_GLT skrev:
Tja tänkte kolla intresset för en karavan till vallåkra från norrköping/linköping. Ni som kommer norrifrån får gärna hänga på. Är en bra bit att åka så det blir mycket roligare att åka om man är ett stort gäng .

Vilken dag åker du ner?
Senast redigerat av T-Andersson (1 augusti 2009)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
1 augusti 2009
850_GLT skrev:
Tja tänkte kolla intresset för en karavan till vallåkra från norrköping/linköping. Ni som kommer norrifrån får gärna hänga på. Är en bra bit att åka så det blir mycket roligare att åka om man är ett stort gäng smile

åker ni förbi vetlanda ?

947 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
Jag tänkte åka ner samma dag det börjar dvs den 15:e om jag inte minns fel... Åker E4:an hela vägen ner så blir tyvärr inte genom vetlanda. Men möt upp oss i jönköping smile

846 Inlägg
3 augusti 2009
blir de lagliga hastigheter tongue?

347 Inlägg
3 augusti 2009
Jag åker ner söndagen! cool

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve

Gödseldräng
4 529 Inlägg
3 augusti 2009
Jag o Ralle_boyen kommer åka i min manliga BMW om den fortfarande är hel då tongue
möter upp er i Jkpg wink

947 Inlägg
5 augusti 2009
Trådstartare
ralle_boyen skrev:
blir de lagliga hastigheter tongue?

Ja det klart.. är ju inte så kul att kanske bli av med kortet så man får åka hem igen + dyra böter som man ist kunde ha haft kul med eller köpt nått till bilen. Så ja det blir lagliga hastigheter.

947 Inlägg
5 augusti 2009
Trådstartare
Team-Adolfsson skrev:
Jag o Ralle_boyen kommer åka i min manliga BMW om den fortfarande är hel då tongue
möter upp er i Jkpg wink

det låter kul smile återkommer med mer info senare om tex tider osv.

846 Inlägg
5 augusti 2009
850_GLT skrev:
Team-Adolfsson skrev:
möter upp er i Jkpg wink

ok fint tongue men du ska ställa ut va tongue ? vi ska ställa ut bmwn wink mohaha

947 Inlägg
6 augusti 2009
Trådstartare
ralle_boyen skrev:
850_GLT skrev:
Team-Adolfsson skrev:
möter upp er i Jkpg wink

ok fint tongue men du ska ställa ut va tongue ? vi ska ställa ut bmwn wink mohaha

Jajemen hade tänkt de smile

22 Inlägg
7 augusti 2009
Det är ingen som ska köra nir på fredagen någon gång? så man är nire i god tid.. finns alltid nån stans att smälla up tältet på cool

947 Inlägg
10 augusti 2009
Trådstartare
Jag ska tälta iaf smile

Avstängd
103 Inlägg
11 augusti 2009
skulle va kul o haka på, men jobbet hindrar slutar inte fören 16.00, men vi syns lä där

7 Inlägg
12 augusti 2009
Jag åker ner på fredag! så kan man gå o kolla både lördag o söndag!  jag ska sova på flaket!

947 Inlägg
13 augusti 2009
Trådstartare
toyman skrev:
Jag åker ner på fredag! så kan man gå o kolla både lördag o söndag!  jag ska sova på flaket!

Gäller att ta med madrasser då,, kan bli hårt annars tongue

7 Inlägg
13 augusti 2009
850_GLT skrev:
toyman skrev:

Gäller att ta med madrasser då,, kan bli hårt annars tongue

Man sover ganska bra på flaket! Men jag har ju kåpan på annars kan man ju bli blöt!!
Senast redigerat av toyman (13 augusti 2009)

67 Inlägg
13 augusti 2009
vilken dag är karavanen tänkt att gå fredag eller lördag

947 Inlägg
13 augusti 2009
Trådstartare
V70Nflakeedition skrev:
vilken dag är karavanen tänkt att gå fredag eller lördag

på fredagen.. så kan man få bra tältplatser

67 Inlägg
14 augusti 2009
då ses vi där jag åker lördag dag