2957
Sök

Eftersnack: Friday Night Meet 31/7

72 Inlägg
1 augusti 2009
Trådstartare
God morgon!

Hoppas att alla har haft en trevlig kväll.

Vill börja med att be om ursäkt. I början när vi kom till Rosersberg så såg många av er två bilar trycka på en bit från starten.

En av dessa bilar var jag. Jag hade för avsikt att gasa på en kort distans för att sedan släppa upp, men har nu insett att detta trots allt var ett mycket korkat beslut. Vill även be er att se detta som en korkad handling av MIG som drar ner synen på mig som PERSON och inte Team Night Meet, som jag har åkt på en redig utskällning av med andra disciplinåtgärder.

Ni som stod längst fram och kontrollerade bromssträckan när vi kom, ber extra mycket om ursäkt till er! Hade inte för avsikt att köra på er eller liknande och hade situationen under kontroll. Anledningen till att jag låg på tutan var för att vi har haft en del problem med att publiken ställer sig mitt ute på rakan utan anledning och ville då bara ha bort er därifrån.

Som sagt, ett mycket korkat beslut av mig! Hoppas att det inte förstörde er kväll.

Ses nästa fredag.

677 Inlägg
1 augusti 2009
Jag hade skit trevligt! åkte med polaren som hade Cadilacen!

Synd bara att polisen kom vid BK!

Vi ses nästa fredag

Team Whiplash Racing
210 Inlägg
1 augusti 2009
Istället för att gasa på rakan så prata med dom i ditt team så skulle du fått reda på att vi inspekterade rakan eftersom det var blött. Eventuellt åka fram till oss LUNGT och fråga vad vi håller på med. Att köra i full fart som det såg ut som är bara idiotiskt. Visst, du säger att du hade kontroll, men om det skulle gå snett och du får sladd, hur fan tror du det går då? Tänk efter innan du gör något.

/Team Wiplash Racing

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905

22 Inlägg
1 augusti 2009
Va kul att se lite bilar o snacka lite i garaget.

Mindre kul att få böter av polisen som inte förstod att jag åkte med skylten i rutan trots att fronten är bytt & nylackad för en vecka sedan och ingen hållare monterats. Sedan dess semester o körde den för första gången igår sedan den hämtades.
Sen gillade dom inte R-däcken som va lite väl slitna och dom va helt säkra på att jag skulle ut och köra street race och antydde flera gånger att "den här går det undan med" "Den är preppad för att rejsa va" m.m.

Borde finnas så mycket mer vettig tid att lägga på viktiga brott!?!

2100:- fattigare...

Schwarz Funf
222 Inlägg
1 augusti 2009
Yooda skrev:
Va kul att se lite bilar o snacka lite i garaget.

Mindre kul att få böter av polisen som inte förstod att jag åkte med skylten i rutan trots att fronten är bytt & nylackad för en vecka sedan och ingen hållare monterats. Sedan dess semester o körde den för första gången igår sedan den hämtades.
Sen gillade dom inte R-däcken som va lite väl slitna och dom va helt säkra på att jag skulle ut och köra street race och antydde flera gånger att "den här går det undan med" "Den är preppad för att rejsa va" m.m.

Borde finnas så mycket mer vettig tid att lägga på viktiga brott!?!

2100:- fattigare...

Det var Skit många bilar i Järfälla big_smile Trevligt!

Synd att du fick böter, fan sådana poliser är bara för jävliga, har råkat på såna typer MÅÅÅÅÅÅNGA gångerm man får leva med det.

Annars så var det trevligt många bilar !

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes

Love my Godzilla!
289 Inlägg
1 augusti 2009
Trevlig kväll! jag hade jävligt roligt smile synd bara att det blev massa fram och tillbaka.

"Godzilla" R32GTR

591 Inlägg
1 augusti 2009
Synd att man inte kom igår sad
Men om det blir nåt nästa fredag så kommer jag smile

DB-Jägarn

72 Inlägg
1 augusti 2009
Trådstartare
rymdhunden skrev:
Istället för att gasa på rakan så prata med dom i ditt team så skulle du fått reda på att vi inspekterade rakan eftersom det var blött. Eventuellt åka fram till oss LUNGT och fråga vad vi håller på med. Att köra i full fart som det såg ut som är bara idiotiskt. Visst, du säger att du hade kontroll, men om det skulle gå snett och du får sladd, hur fan tror du det går då? Tänk efter innan du gör något.

/Team Wiplash Racing

Enormt korkat av mig! Mycket överilat beslut som aldrig kommer att hända igen. Ber om ursäkt.

35 Inlägg
1 augusti 2009
Även jag kan bara be om ursäkt för mitt beteende som var helt fel, det hör inte hemma på en raka som denna och misstag som detta FÅR inte hända. Jag tar på mig hela ansvaret för detta.

Jag har ingen ursäkt som rättfärdigar mitt beteende utan bara en förklaring som jag hoppas kan bringa lite ljus över situationen, Jag kände mig väldigt stressad att få igång lines'en eftersom att vi redan hade hållt förarna sen kl 12 och körde därför som en idiot upp över rakan.

Helt fel gjort av mig och jag ber åter igen om ursäkt för mina handlingar, Det kommer ALDRIG att upprepas av varken mig eller den andra bilen.

German Engineering
9 083 Inlägg
1 augusti 2009
Jag hade trevligt igår kväll, dock så var det jobbigt att köra fram och tillbaka. Däremot var det mkt folk och många bilar i parkeringshuset, de lyckades fylla två plan vilket är lyckat smile

När det skulle bli "fredagsmys" senare så hade teamet otur. Först så hade vi inte vädret med oss och farbror blå kom och förstörde. Alla har varit nybörjare. Annars var det bra arrangerat. Vi ses nästa fredag smile Bra jobbat, Team Night Meet smile

//CarpeDiem wink
Senast redigerat av CarpeDiem (1 augusti 2009)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

37 Inlägg
1 augusti 2009
sånt händer ju. synd att folk inte lyssnade så mycke. åkte från sandviken upp till stockholm för att va med på race:)

Masterworks
1 augusti 2009
janne_87 skrev:
sånt händer ju. synd att folk inte lyssnade så mycke. åkte från sandviken upp till stockholm för att va med på race:)

Snacka om vikingar, bra gjort att dyka upp och hänga med till alla platser! smile

Mr. AUDI !
642 Inlägg
1 augusti 2009
Hur gick de för dig då masterworks? vad va de som läckte?

Four Rings To Rule Them All!

Masterworks
1 augusti 2009
SibbSon skrev:
Hur gick de för dig då masterworks? vad va de som läckte?

Inte en aning, tror det bara var kondens från AC´n,
men vi får se på Måndag om det e en stor pöl under
bilen eller inte?

Sen måste den mappas om oxå, gick inte att stalla den alls,
motorn ströp sig själv så man åkte på 4 cylindrar dom första 20 - 30 metrarna! hehehe...  lol
Senast redigerat av Masterworks (1 augusti 2009)

Mr. AUDI !
642 Inlägg
1 augusti 2009
allright, ja de gick jue inte helt bra för mig heller, första gången jag kör Quattro i dessa sammanhang så de va lite bra övning för mig igår kväll wink
Hoppas de bara va AC komdens då!

Masterworks
1 augusti 2009
SibbSon skrev:
allright, ja de gick jue inte helt bra för mig heller, första gången jag kör Quattro i dessa sammanhang så de va lite bra övning för mig igår kväll wink
Hoppas de bara va AC komdens då!

Japp, vi hoppas på AC´n, men det var redigt kul fredag må jag säga,
bortsätt från dom mindre begåvade som hade så satans bråttom i från roser! roll

Har man bråttom hem till mor o far kan man ju åka tidigare eller om man har tung
gasfot kan man ju lina upp o va med dom andra!  wink
Senast redigerat av Masterworks (1 augusti 2009)

Mr. AUDI !
642 Inlägg
1 augusti 2009
Mmm!
Japp, fick jue tillomed me min tjej, o de va första gången på 4 års förhållandet som hon följt med ^-^
och hon hade kul hon med big_smile nästa gång får hon åka med på rakan oxå tongue

Touch by U
145 Inlägg
1 augusti 2009
tack för en trevlig kväll, kul med lite fler bilar, synd bara att ja va tvungen att sticka tidigt, gick upp 05.00 i fredags så ja va rätt så sliten tongue big_smile

1 196 Inlägg
1 augusti 2009
kan faktis säga enligt mej att den här va en bland dom bästa träffarna som hålls varje fredag
sjukt mkt bilar, och massa gosa dofter, och när kommer bilderna upp? tongue
Senast redigerat av Spiike (1 augusti 2009)

Sök