Grymt jobb du gör! Riktigt bra tråd oxå. Mkt bilder och bra med text.
Dock så funkar inte vissa bilder för mig, men det är ju en skit sak.
En blir ju skit sugen på att bygga ljud nu, måste införskaffa i en ny bil bara
Mvh Jonas
Tackar! Har försökt så gott jag kunnat och haft ork till, det är svårt att både arbeta med projektet i sig och sedan dokumentera och ta bilder samtidigt som man håller på, men jag tycker jag fixat den uppgiften bra och bilder har det blivit en hel del (: Okej det var märkligt Det viktiga är ändå resultatet som kommer under veckans gång.
Glömde säga att jag redan är klar med bagagebygget sedan tidigare. Här nedan är lite bilder på installationen jag gjorde i våras: (OBS, BILDERNA ÄR NYTAGNA)
Ser väldigt snyggt ut ditt bygge må jag säga! Enda som drar ner betyget från min sida är att tyget på baslådan är svart, om det hade varit i liknande gråfärg som resten i skuffen så hade det blivit riktigt snyggt!
Ja det gör jag också, det ser bra ut som det är, men i mina ögon så hade det sett ännu lite bättre ut om lådan varit klädd i liknande tyg eller iaf i liknande färg som resten av skuffen!
Alla får tycka vad de vill, men jag står fast vid mitt tycke
Tack för kommentarerna, verkligen kul att komma in svettig och dan från lackningen och läsa vad ni skrivit. Jag har lagt basen färdig och ska vänta 1h nu innan jag lägger klarlacken. Så status just nu är HÄRDNING och om runt 1,5h kommer det vara FINISHED.
Bilder kommer imorgon men skickar eventuellt upp en smygtitt på färgen i sig