Ang rykande Volvo,, Enligt information från säkra källor så ska jag meddela att den gossen skulle minsann få till en vass tid, så på med massor av turbotryck o iväg,,,,, japp 300 m senare så for topp packningen o en tryckslang. Bättre lycka nästa gång.
hehe inte bara min som fick bogseras hem då
Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Vore kanon om det hinns med ett race till i höst; ska försöka hinna byta turbo tills dess om inte jag hinner sälja bilen. Bottnade snurran jag körde med nu
Vore riktigt skoj om det vart en gång till, då är det inte omöjligt att det sitter en snurra och gosar under huven på E30 så att man kan prova den riktigt
Ja nu har mörkrets furste kommit och vinterdäckens tid är inne. Jag kan ljusa upp lite och berätta att jag sitter med almanackan och planerar nya race på Hudiksvalls flygfält till nästa sommar. Tycker att intresset verkar finnas och att det vi gjorde i år var uppskattat av många. Klart vi ska åka mera, eller vad tycker ni?
Ja nu har mörkrets furste kommit och vinterdäckens tid är inne. Jag kan ljusa upp lite och berätta att jag sitter med almanackan och planerar nya race på Hudiksvalls flygfält till nästa sommar. Tycker att intresset verkar finnas och att det vi gjorde i år var uppskattat av många. Klart vi ska åka mera, eller vad tycker ni?
Nu när man har en bil man inte behöver skämmas för så är jag på iaf.