2543
Sök

Eftersnack: STREET RACE Hudiksvall 2/8-09.

294 Inlägg
3 augusti 2009
Cheven skrev:
Ang rykande Volvo,,   Enligt information från säkra källor så ska jag meddela att den gossen skulle minsann få till en vass tid, så på med massor av turbotryck o iväg,,,,, japp 300 m senare så for topp packningen o en tryckslang.
Bättre lycka nästa gång. big_smile

hehe inte bara min som fick bogseras hem då smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)

Gör det på alla fyra
130 Inlägg
3 augusti 2009
Vore kanon om det hinns med ett race till i höst; ska försöka hinna byta turbo tills dess om inte jag hinner sälja bilen. Bottnade snurran jag körde med nu sad

17 Inlägg
4 augusti 2009
Jo det vore mycket kul med ett till så jag får prov köra med tongue

574 Inlägg
4 augusti 2009
hoppas detta blir ett återkommande event=)

286 Inlägg
4 augusti 2009
Vore riktigt skoj om det vart en gång till, då är det inte omöjligt att det sitter en snurra och gosar under huven på E30 så att man kan prova den riktigt smile

17 Inlägg
35 Inlägg
18 november 2009
Ja nu har mörkrets furste kommit och vinterdäckens tid är inne. Jag kan ljusa upp lite och berätta att jag sitter med almanackan och planerar nya race på Hudiksvalls flygfält till nästa sommar. Tycker att intresset verkar finnas och att det vi gjorde i år var uppskattat av många. Klart vi ska åka mera, eller vad tycker ni?

TACS Medlem
457 Inlägg
19 november 2009
Cheven skrev:
Ja nu har mörkrets furste kommit och vinterdäckens tid är inne. Jag kan ljusa upp lite och berätta att jag sitter med almanackan och planerar nya race på Hudiksvalls flygfält till nästa sommar. Tycker att intresset verkar finnas och att det vi gjorde i år var uppskattat av många. Klart vi ska åka mera, eller vad tycker ni?

Nu när man har en bil man inte behöver skämmas för så är jag på iaf. smile

Operatör
346 Inlägg
19 november 2009
Ja, mera åkning! Jag kommer om det inte krockar med jobbet.

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

4 Inlägg
19 november 2009
Det här låter ju bra med lite Lokala tävlingar!! kul att det engageras hemma i stugorna!

112 Inlägg
21 november 2009
Är det inga fler som är intresserad?   
Jag ska då ställa upp för att de blir mer körning till sommaren i Hudik!

Man lever BARA en gång... Ta vara på livet!

294 Inlägg
3 december 2009
jag kommer lätt att komma å köra, ska försöka få tag i slicks till nästa gång smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)

3 390 Inlägg
3 december 2009
Disskutera ej nya träffar i en Eftersnack tråd. Dessa ska tas i en helt ny tråd.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

504 Inlägg
6 december 2009
Skapa en ny tråd om framtida race redan nu då, så kan alla anmäla intresse och planera in det. big_smile

Gärna en lördag i samband med en cruising eller nått i sommar.

HÅRDROCK

Sök