2861
Sök

850 GLT, vad kan den vara värd?

Saabifierad
2 031 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
Vad tror ni en 850 GLT första årsmodellen kan vara värd som har lite strul med servon?

Har kollat av blocket men jag tyckte det var röriga priser på 850:s sad

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
3 augusti 2009
8-14 000 beroende skick! smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Saabifierad
2 031 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
emijl skrev:
8-14 000 beroende skick! smile

Trots att den har strul med servostyrningen?

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
3 augusti 2009
va är det som strular då?

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

182 Inlägg
3 augusti 2009
Inte över 10000kr.

Saabifierad
2 031 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
AcesHigh666 skrev:
va är det som strular då?

servon fungerar till och från, ibland när man startar bilen fungerar servon utmärkt, nästa gång fungerar den inte.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
3 augusti 2009
kollat vätskan? är bilen fin i övrigt? men eftersom att det är första modellen så, max 10 om den är ok i skicket... en defekt bil max 5...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Saabifierad
2 031 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
AcesHigh666 skrev:
kollat vätskan? är bilen fin i övrigt? men eftersom att det är första modellen så, max 10 om den är ok i skicket... en defekt bil max 5...

jorå, den har vätska, skriker lite från någon rem, skicket är typ bruksskick, rost här och där (inget ögonifallande), inredningen är hel och fin, allt fungerar förutom servon. Så max 5000 kronor när servon strular?

Sök