4282
Sök

radera tråd

605 Inlägg
4 augusti 2009
Trådstartare
.
Senast redigerat av sveaochedith (6 augusti 2009)

4 693 Inlägg
4 augusti 2009
Nån fläkt som har gett upp kanske? Finns ju inte så mycket annat som kan låta i ett steg vad jag vet.

Booyakasha!

685 Inlägg
4 augusti 2009
kom ihåg att inte öppna steget själv eftersom garantin försvinner då.

annars låter det ju som om nån komponent i steget har varit ett måndags exemplar..

jag vet iaf att innan mitt nätagg till datorn pajade (konding som gick itu och brände hela skiten) så pep det alltid när jag stängde av den. det gjorde den ca 5-6 gånger sen startade inte de nätagget igen.
Senast redigerat av Snoogiloo (4 augusti 2009)

4 693 Inlägg
5 augusti 2009
Om du har köpt det begagnat så tycker jag att du ringer upp den människan som du köpte det av.

Booyakasha!

ljudfantast
1 372 Inlägg
5 augusti 2009
Softis skrev:
Om du har köpt det begagnat så tycker jag att du ringer upp den människan som du köpte det av.

vad hade detta med saken att göra? en vild gissning om att han köpte det beggat?

En bra råd skulle vara att du självklart kollar alla kabelanslutningar (bra vana) och att du provar med ett annat steg för att se om det är steget som är den felande länken.

Basknarkare
470 Inlägg
5 augusti 2009
michieff skrev:
Softis skrev:

vad hade detta med saken att göra? en vild gissning om att han köpte det beggat?

En bra råd skulle vara att du självklart kollar alla kabelanslutningar (bra vana) och att du provar med ett annat steg för att se om det är steget som är den felande länken.

kan va nått liknande fel som kompisen har på sitt sinus-steg. det glappar på nått konstigt sätt i strömanslutningar så de "piper" trycker man på hela anslutningsdosan så tystnar de.. kan ju alltid testa smile

Team Carbonize

685 Inlägg
5 augusti 2009
om inte säljaren vill ta tillbaka det (tror jag knappast att han vill hmm) så kan du alltid laga det. om det inte finns garanti på det så kan du alltid öppna upp och laga det själv om du vet hur man löddar. annars har jag inte för mig att det kostar så mycket att skicka in det på lagning faktiskt smile

Sök