tittat mycke i tråden,jävlar vilken skillnad...så jävla snyygg stort beröm från min sida,,synd att jag inte kunnat titta upp på elmia i år många bilar jag skulle velat se live,denna e en av dom hehe
Jaaa, men nu trilla poletten ner Jag gick och funderade på varför bara den ena hade en massa reklam på sig, kopplade inte att det var din bil. Riktigt snyggt iaf, bra jobbat!
det är kul som fan men vore ännu bättre om du frågade först. Inte så att du ska radera bilden nu utan du får gärna ha den. Vill ju inte låta som en sur kärring, men det kanske är nått att tänka på i framtiden iaf.
det är kul som fan men vore ännu bättre om du frågade först. Inte så att du ska radera bilden nu utan du får gärna ha den. Vill ju inte låta som en sur kärring, men det kanske är nått att tänka på i framtiden iaf.
ha d gött //Chris - cebT
Har för mig jag skrev till alla och frågade först om lov innan jag tog bilderna. Gjorde jag inte det så ber jag om ursäkt!
Vilken av bilderna är din? så kan jag skriva vem som är fotograf
ha d gött //Chris - cebT
Har för mig jag skrev till alla och frågade först om lov innan jag tog bilderna. Gjorde jag inte det så ber jag om ursäkt!
Vilken av bilderna är din? så kan jag skriva vem som är fotograf