Riktigt bra projekt detta! Angående diskanten, du kan inte göra en likadan hållare du har till mätaren fast mindre som passar diskanten och bara sätta den såpass mycke högre än mätaren att du kan se mätaren utan att diskanten skymmer?
Tackar Jo, isf kommer jag göra en exakt likadan hållare som orginal fast längst upp vid a-stolpen, men känns som man kommer få en diskant väldigt nära ansiktet då, så undrar hur de blir med ljud, mest de ja undrar över,
Blev ju grymt med mätarna på panelen där Kommer bli fint, Fortsätt så man!
ha det gött!
Tackar!
Jo, blev riktigt nöjd med det Dock tycker jag att det ser konstigt ut på alla bilderna, går inte o få någon bra bild du får kika i verkligheten till sommarn
Förstår vad du menar med att diskanten kommer för nära om den är högst upp... du kan inte sätta den på något sätt i dörrsidan?
sitter ju redan en i dörrsidan :p, men sket i att sätta någon uppe i a-stolpen, kommer ist att sätta en 4" bakom gallret till luftkonditionering på varje sida i instrument brädan tror jag
Håller på att prata med GE Motorsport då vi är äterförsäljare åt dom på jobbet. Snackat om ljudet som ska vara i bilen, kommer vara smått o lätt o bra ljud är tanken, med baslåda och steg som ska gå lätt o smidigt att plocka ut ifall man vill bli av med lite vikt Kanske ev sponsar avtal disukteras också
Kan även säga att jag även fick mina små saker från nissan igår också, så nu sitter spridarna o div remhjul monterade med
Lycka till med bygget! Ser bra ut men tycker du borde skita i ljud och köra time attack i stället
tackar
Men vill ha lite ljud i blir så tråkigt att åka till alla träffar o liknande annars, o sen är detta en bil som kommer användas nästintill dagligen, då måste man ha lite ljud i
Har idag vart i garaget hela dagen o stor städat, ställde ner bilen på baken igen, och rullade ut den. första gången sen jag köpte den Har soppat i varenda liten vrå. plockat i ordning och sorterat allt som ska flockas o små pillat lite, så nu är det fint igen och betydligt mycket roligare att komma ut o jobba med bilen
Lite bonus bild på bilen på baken:
Det är jäävlar vad hög den är i fram med orginal fjädring och motorn ur