Ett tips kan vara att prova utan dämp ull, i CRX:en jag och en polare byggde med 6st DD 12"are så spelade det högre och bättre utan ull. Även den lådan var sluten.
Ett tips kan vara att prova utan dämp ull, i CRX:en jag och en polare byggde med 6st DD 12"are så spelade det högre och bättre utan ull. Även den lådan var sluten.
hehe jasså så du är också ett fan av Ikeatyg
Men jag har har hört att med dämpull så blir det en mer finare och djupare bas och utan ull så blir det mer klang i basen och lite mer hård. men på vilket sätt spelade det bättre utan ull då?
Ja detta blir fint! Hoppas du sätter igång med ditt projekt också
Jadå har småsaker att fixa tex halvljuset funkar ej förstora lampor satt i o brände något :p föröska fixa de lite fort sen så, men jag bygger ju lite endå far ska ta hem lite mdf skivor o så på måndag
Ja detta blir fint! Hoppas du sätter igång med ditt projekt också
Jadå har småsaker att fixa tex halvljuset funkar ej förstora lampor satt i o brände något :p föröska fixa de lite fort sen så, men jag bygger ju lite endå far ska ta hem lite mdf skivor o så på måndag
Det låter ju väldigt bra. de är bara att komma igång så kan man inte hålla sig borta sen. då är man där och pillar hela tiden! hehe