3510
Sök

navigator..

V70D5
199 Inlägg
26 april 2006
Trådstartare
Jag skall köpa mig en navigator

och skulle behöva lite hjälp, Råd, och tips om vilka eller vilken som är bra, bäst, prisvärd..

Vill inte slänga ut en alltför stor slant men vill endå ha en som är duglig..
Behöver en för att hitta vissa villa adresser när jag glider lastbilen wink

Lämmna gärna lite prisinfo/Länkar/Råd/Bilder/ med mera..

Tack på förhand..

Man lever bara en gång

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
26 april 2006
Tomtom är väl den med lägst pris tror jag... Vet inte kvalitet o sånt ej heller om den funkar till 24Volt... Men jag grubblar starkt på att skaffa en sådan...
*prylgalen*

V70D5
199 Inlägg
26 april 2006
Trådstartare
samma här prylgalen tongue + att det är hemskt skönt att ha när det är svårt att hitta..

BTW: Grattis till barnet smile
Senast redigerat av dyGGz (26 april 2006)

Man lever bara en gång

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
26 april 2006
Tackar!!
Hör gärna av dig om tycke vad det nu blir för navigator...  =I:>)

329 Inlägg
26 april 2006
Har både en navman  ICN 510  samt en Tom Tom...

Navmannen är nog i mina ögon snäppet vassare, betydligt snyggare och mindre..

tom tom är mera lätt hanterlig, samt klumpigare.  annars är båda ett bra köp, inte såmkt pengar vi talar om, båda fungerar tydligt, även om jag IBLAND kan tycka att navman upplyser än lite för sent om att man skall ta av åt något håll.

51 Inlägg
27 april 2006
Jag har provat lite olika men min nuvarande är jag otroligt nöjd med.. Om de finns en som e smidigare en min visa mig den då för då ska jag ha den...

Har en MIO269+

Köpte den på ONOFF har haft den ca 4månader har inte klickat en enda gång...
Lycka till Christian....

1 414 Inlägg
27 april 2006
Garmin!!! desto billigare navigator, desto sämre mottagare... kolla gärna hur bra precision dom har innan du köper o läs på lite på nätet om GPS systemet och hur det funkar. Det finns många försäljare som inte har den blekaste aning om vad det är dom säger till kunderna!!

Värsta navigationen jag provat var en navman som hade minst 25 m fel,... det kan betyda att korsningen man skulle svänga i är den som är bakom en...

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

186 Inlägg
27 april 2006
Navman iCN 520 använder jag och jag är helnöjd!!! Väldigt prisvärd i jämförelse med andra!

Catch me if you can!

Sök