Götene eller mariestad. I mariestad brukar man få köra mer än i götene. Problemet vid transdansen eller vad det nu hette var ju parkering mer eller mindre, när folk inte vet vart dom ska parkera och börjar blockera trafik på 90 sträcka så är det ju självklart att snuten kommer fort. Skara var väldigt trevligt annars.
Dock trodde jag det skulle bli fler race än vad det var, totalt var det väl fyra bilar som körde.
Nu är jag inte hemma nästa lördag ändå förmodligen men götene känns som ett vettigare alternativ, ingen polis i tjänst på kvällstid i själva götene, kör man på rätt ställen så bor det heller ingen i närheten som man stör.
ja vi kunde styrat upp de bättre. och sen att trandansen blev en katastrof insåg vi alla. Men nu vet vi de till nästa gång ve ju ett lyckat första meet iaf i mitt tycke och verkar va fler som tycker de så vi tar nya tag den 22/8 plats inte spikad än men skicka gärna pm med förslag och tyck till lättare att hålla koll i på pm som kommer direkt till oss. för kan hända men missar saker i tråden
ska även fixa en telefon som vi kan lägga in alla nummer på och använda oss av sms vilket kommer underlätta extremt mycket mer info om detta kommer också upp^^
Tiden är bra och jag är på MEN sätt 22:a inom parentes, vem vet om vädret är kanon på fre. (21:a) och kass på lördagen, men helgen v.34 kan man väl spika?
Sen vart den ska vara det är upp till er att avgöra, Skara var bra men ngt mer ostört vore ju gött, dels för träffen i sig (slippa störa folk) och sen det andra..
Var i Götene förra året vill jag minnas vid ngn fabrik (stor och vit ) där var det rätt bra om jag minns rätt..en stad som går bort är våran, Falköping..finns inget direkt bra ställe.