Inträde är gratis ifall man är ägare utav en entusiastbil står de i senaste bilsport har ja för mig. vet dock inte ifall dom tar pröjs om man ska campa med tält och grejer.
Nån som vet hur klimatet på vallåkraträffen är? tänker på alla Puckon som super sönder sig och sen ej längre bryr sig ifall dem lutar sig på närmaste framskärm osv osv, ifall bilen står säkert på utställningen menar jag. Cheers
Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Inträde är gratis ifall man är ägare utav en entusiastbil står de i senaste bilsport har ja för mig. vet dock inte ifall dom tar pröjs om man ska campa med tält och grejer.
Nån som vet hur klimatet på vallåkraträffen är? tänker på alla Puckon som super sönder sig och sen ej längre bryr sig ifall dem lutar sig på närmaste framskärm osv osv, ifall bilen står säkert på utställningen menar jag. Cheers
Dom fem åren jag ställt ut så har det varit lungt, jag har mer varit orolig för damer med handväskor samt barnvagnar mm. Det är min uppfattning i alla fall. Men in till helsingborg på kvällen skulle jag nog inte ta bilen om du är extremt rädd om den.
vilken tid och var brukar alla träffas på lördag kväll?
LOL, sånt säger man inte här. XD
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination