2956
Sök

Låsbult ingen nyckel!

41 Inlägg
9 augusti 2009
Trådstartare
Finns det nycklar att köpa eller jag måste åka till en däckverkstad? ser ut som en blomma typ haha

59 Inlägg
9 augusti 2009
Har du inte kvar serienumret blir det svårt att få tag i en ny..Det är det som är tanken med dem!  Gummiverkstaden kan nog hjälpa dej med detta

NissanMotorsport
9 augusti 2009
Jag hade tappt bort min låshylsa till mina fälgar, kommer inte ihåg hur den såg ut, men vi tog en vanlig 6 kantig hylsa tror ja, gick helt perfekt hm tongue var väl nå billigt skit.. men testa du några olika hylsor tongue hah

767 Inlägg
9 augusti 2009
funkar om man svetsar dit en vanlig bult och drar lös låsbulten med. kan vara svårt att komma åt på vissa fälgar men gummiverkstaden brukar kunna fixa sånt där:)

12 086 Inlägg
9 augusti 2009
Jag tvivlar på att du kan få tag i en ny nyckel.
Det är bara att få dän och köpa nya. Hur du får bort dom finns det en del skrivet om på forumet.

Evolution Garage
1 299 Inlägg
9 augusti 2009
köp en felgängad hylsa å ta väck dom med... funkar om dom inte sitter fastrostade sen 10 år tillbaka..
den är konformad å gängad åt fel håll så ju mer du drar loss bultarna desto mer nyper den åt å till slut lossar de... oftast... annars fåru svetsa på nåt å dra väck dom med men då e de risk att man pajjar fälgarna

Sky´s the limit...

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
9 augusti 2009
annars brukar gummiverkstäder och andra verkstäder har ett uppsättning med "nycklar" för att få upp dom, vi på mullers har då en väska med diverse nycklar som passar dugligt på dom flesta låsbultar

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Sök