Alango skrev:
chrizz skrev:
Alango skrev:
Men d e ju en jävla massa andra som har det på den här sidan!???!? ja e me intresserad av bilar men har bara en a-traktor å en folkracebil.... min frågan e varför alla andra a-traktorer får vara kvar men inte min!??????
Mvh Alango
Jag tror det är 5 eller 6 st epor/a-traktorer kvar, resten har raderats (en hel del). Dessa är kvar för att jag av diverse anledningar tyckte de kunde vara kvar.
Jag skulle dock inte kalla 6 st epor "en jävla massa". 6 st är inte ens 0.2% av totala antalet bilar som finns här
MVH C.
d kanske inte e en jävla massa men men!! varför får dom va me då å inte min???? är bara det ja vill veta!!
Ur reglerna:
3) Endast intressanta bilar i fint skick är tillåtna. Vad som är intressant och inte avgör administratörerna. Skrotiga vinterbilar och liknande är inte tillåtnaDet där med intressant är väl visserligen personligt, och eventuellt punkten med fint skick också, men enligt vad majoriteten på den här sidan anser vara intressant och fint skick så gissar jag att din epa inte passar in på någon av punkterna.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."