rossboss skrev:
jag formulera mig fel igen är inte så van
vi är förlovade redan sedan ett halv år tillbaka och det känns som om jag lägger ner en massa energi i onödan ibland .
jag kan erkänna som jag skrivit tidigare jag har vart lättretlig men ingen är perfekt har aldrig vart dum mot henne på något vis .
men vi har ju bråkat en del och det har vart när vi har bråka hon har stuckit istället för att ta i tu med saker och ting .
skillnaden mellan jag o hon jag är 23år gammal och har hunnit att bo i 5-6 lägenheter flytta hemifrån då jag var 16 -17 och hon kom direkt hemmifrån till en lägga . så det är ju jag som håller ordningen på allt .
och ett ämne som har vart på kritan hetlevrat är KÖRKORT
hon har lova lova lova lova men det blir aldrig nå . och jag börjar vara så less på att köra omkring henne jag vet jag borde säga nej men man vill ju vara snäll .
JENTE du har helt rätt det är respektlöst att inte svara i telefonen och vara frånvarande jag menar man är ju it nyfiken men vem vet det kan ju hända nånting då man inte hör ett knyst det är ju det som gör en orolig .
som jag skrev försöker starta eget tar hand om hela huse enda personen i vårt förhållande med ekonomi
visst det är självförvållat . men jag tycker så mycke om den tryggheten jag har hos henne då vi har det som bäst .Mys o trygghet och trohet är det bästa som finns .
och skillnaden jag kännt är åldern lite grann o att jag har mer erfarenhet vad gällande hus lägenheter .
men jag försöker hjälpa henne o lära henne i lugn takt .
Men åter till körkortet hon lova mig för 1.5 år sedan att hon skulle börja . åsså nu skulle hon börja en intensiv körkorts utbildning men vad har då hänt jooo LÄMPEN har gått ut och hon har haft över 1 månad på sig att fixa den . Då säger hon sönda kvällen innan hon skulle köra på måndan OJ jag har glömt sätta in pengar för lämpen och då vart jag lite arg . för jag menar i ett förhållande tycker jag att man ska hjälpa varandra och vara ärliga och dela på allt . Och tycker man om varann ska man hjälpa varann som JENTE sa i vått o torrt . ha det gott lev o må / T