tja undrar om någon har en sprängskiss till audi 100 växellåda eller om nån vet ifall det går att vända på den så man kan ha den i en vw 1302 allså en bubbla
tja skapa garaget i går så kan ej så bra men länken du skickat har jag kållat på
Vilken årsmodell gäller det? Oavsett så är jag lite fundersam och tror att lådan är för lång. Vad exakt är det du behöver en skiss över? Bara själva v-lådan eller måste du ha alla mått och annat?
Här är iaf en utvändig skiss på en audi 100 låda, typ44 års 90.
tja tommy har du några sprängskisser till audi 100 växellåda eller vet du ifall man kan vända på hella skiten så man kan ha den i en vw 1302
En skiss fick du ju i mitt tidigare inlägg. Fortfarande vill jag veta årsmodellen. Nej jag tror inte att det går att få in den i en 1302 utan att kapa bort mkt från bakvagnen.
ja det vet jag men en audi har ju motorn framåt och en vw 1302 har ju motorn bakåt då måste man ju vända på allt ine i växellådan det är det jag vill veta
ja det vet jag men en audi har ju motorn framåt och en vw 1302 har ju motorn bakåt då måste man ju vända på allt ine i växellådan det är det jag vill veta
Så det är en sprängskiss på drev, lager och axlar du vill ha? Isåfall behöver jag fortfarande veta årsmodellen.
jo tanken va att kunna vända på drivningen(vända kronhjul) i en stabil audi växellåda. så om du vet någon låda som detta är möjligt i. nästa problem är utrymmet. mvh simpa
om du ska bygga en bubbla med audi motor så får du kapa ur en hel del och flytta plåt. tänk bara på om du bygger in lådan på bubblan så blir växellägena felvända pga att du vänder lådan om
Hej. Jag är nog inne på samma ide som "omc" tidigare var inne på. Går det att använda en Audi växellåda, vända på kronhjulet och använda den istället för den veka bubblans växellåda?