asså säg mig några snygga fälgar på 4x98 mm 13 tums däck
4x98 är samma som Fiat... Så det borde finnas en del att välja på. Såg en Fiat Uno med nån slags Minilite-replikor en gång, tror såna fälgar skulle kunna passa på din bil.
asså säg mig några snygga fälgar på 4x98 mm 13 tums däck
4x98 är samma som Fiat... Så det borde finnas en del att välja på. Såg en Fiat Uno med nån slags Minilite-replikor en gång, tror såna fälgar skulle kunna passa på din bil.
om du vet var ja kan skaffa sånna så säg till frågade dem som fixar däcken till oss o han hade ej några alls på 98x4
Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden Trabant Projektet 14
Trevligt att se att de finns intresse för trabbisar från ens hemland
ja dessama kan jag med säga, va visserligen ett tag sen jag såg en på vägen men fan vad dessa e fräcka! hade med tänkt att skaffa en trabant någongång å antingen skrämma upp 2taktarn med moppeålderns försöker eller hiver ner en annan motorn å använda den som rakframbil, typ en rejäl sleeper
föresten så om du ha tur så kan du få på 4x100 fälgar som bland annat opel, bmw och VW ha, fick nämligen dit ett gäng fiat original fälga på min kadett, dem som sitter bak.
hehe tack visst kommer det bli coolt enda nackdelen e att ja beställde fel mattor till bilen (( men men har försökt lägga upp som den ser ut me vita blinkers,nya back speglar o trabant märket men dem håller ju på med garaget så vi får vänta
Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
en av rutorna gick sönder det tog några veckor sen så kom ja på hur man fick av från ena dörren o sen in i den som e i bilen blev perfekt men JÄVLIGT fettigt hehe
Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3